INTV pozastavila už aj výrobu spravodajstva Reprofoto INTV

INTV pozastavila už aj výrobu spravodajstva

27.05.2016 14:06 | TV | mk

Veľkolepé plány INTV sa neplnia. Po problémoch s vysielaním má problémy aj s obsahom.

 

 

Prevádzkovateľ družice ASTRA 3B prerušil spoluprácu s televíziou a INTV vypadla z ponuky Skylinku.
Napriek veľkolepým plánom s celoplošným vysielaním, ktoré avizovala INTV už na začiatku roka, aj po piatich mesiacoch vysiela len sporadicky a jej vysielanie vyzerá ako z provizorného školského štúdia.
Do ponuky ju nezradila väčšina hlavných operátorov.

Podrobnosti: INTV u niektorých predčasne skončila

Televízia pred niekoľkými dňami obmedzila aj výrobu spravodajstva.

Spravodajstvo dodávalo pre televíziu občianske združenie Infovojna zakladateľa Slobodného vysielača Norberta Lichtnera, ktorý je aj vo vlastníckej štruktúre televízie.
O.z. Infovojna pozastavilo výrobu spravodajstva. Posledné INTV Televízne správy boli odvysielané 23. mája. „Výroba (Televíznych novn) je financovaná výhradne dobrovoľnými príspevkami od občanov Slovenskej republiky. Je to jediný spôsob ako sa vyhnúť vonkajším vplyvom na obsah spravodajstva. Vzhľadom k nízkemu počtu príspevkov sme boli donútení výrobu spravodajstva pozastaviť," vysvetľuje združenie.

Doterajšie správy sa nevysielali pravidelne. Moderoval ich šéf Bratislavského okrášľovacieho spolku Maroš Mačuha a Silvia Nedecká z TV Bratislava.

Hlavný podiel na spravodajstve malo dianie v zahraničí, priestor v nich mali komentátori pochybných webov ako hlavnespravy.sk, medzicas.sk, extraplus.sk. Často dianie hodnotil hlavný zahraničnopolitický komentátor televízie Ľubomír Huďo, ktorý napríklad tvrdil, že sionistické loby si delia vplyv vo svete. Zahraničné správy boli postavené hlavne na kritike politiky USA, NATO, naopak boli mierne k Rusku. Obsah bol vyskladaný podobne ako rôzne konšpiračné weby.

Domáce spravodajstvo bolo spracované na menšom priestore a povrchne. Redaktorí dávali často priestor na vyjadrenia poslancom ĽSNS strany Mariána Kotlebu. V jedných z posledných správ priniesla INTV rozhovor s Petrom Puškárom, predsedom strany Právo a spravodlivosť, ktorý zabezpečoval pre televíziu niektoré služby a kvôli ktorému televíziu prehliadala polícia a bol naňho vydaný zatykač.

 

pošli na vybrali.sme.sk


Najčítanejšie