Ktože to chválil Kaddáfího na Markíze? Reprofoto Markíza

Ktože to chválil Kaddáfího na Markíze?

24.10.2016 11:28 | Blog | Miroslava Kernová


Televízia Markíza minulý týždeň pripravila príspevok k piatemu výročiu smrti Muammara Kaddáfího. Výrazný priestor na hodnotenie líbyjského diktátora dostal podpredseda KSS Jalal Suleiman, ktorý sa netají obdivom k socialistickým režimom aj niektorým diktátorom.

 

 

Divák Televíznych novín sa však od televízie Markízy nedozvedel, že zmierlivé hodnotenie diktátora - budovateľa demokracie, mu ponúka podpredseda KSS. Redaktorka Suleimana uviedla len takto: „Tento muž sa s ním stretol počas Ficovej návštevy Líbye v roku 2007." A k jeho menu televízia pripojila len poznámku, že je tlmočník.

Diktátor Kaddáfí bol stíhaný Medzinárodným trestným tribunálom kvôli obvineniam zo spáchania zločinov proti ľudskosti za vraždy, zatýkanie a väznenie stoviek civilistov, ktorí nesúhlasili s jeho vládou.

Ako ho zhodnotil „tlmočník" Suleiman na obrazovke Markízy? „To bol vládca, ako ostatní vládcovia v Oriente. Nikdy o sebe netvrdil, že je demokrat, ale vždy hovoril, že buduje určitú demokraciu na líbyjský spôsob. Počas jeho 40 ročného panovania v Líbyi zbavil Líbyu chudoby a urobil z nej určité meno vo svete.... Dnes  je Líbya na kolenách, je pred rozdelením, má tri vlády. Má tri parlamenty a občania Líbye nie sú absolútne vážení ani v okolitých krajinách," povedal Suleiman. 

Reprofoto Markíza

Suleiman nie je len tlmočník, je podpredsedom KSS, čo malo v televízii odznieť. Je jedným z najväčších propagátorov socializmu na Slovensku. Ťažko od neho čakať objektívny pohľad na Kaddáfiho, ktorý bol zakladateľom a vodcom tzv. Veľkej socialistickej ľudovej líbyjskej arabskej džamáhíríje.

Asad a Suleiman Foto: Facebook J.S.Suleiman, pôvodom zo Sýrie, nie je na Slovensku neznámy. Kandidoval do Európskeho parlamentu za KSS. Len nedávno ho sudca vykázal z pojednávania (ohľadom busty Biľaka), Suleiman pri tom kričal: „Nech žije socializmus!"

Suleiman vítal na Slavíne Nočných vlkov, členov motorkárskeho gangu blízkeho Vladimirovi Putinovi. Je spoluorganizátorom protestov proti NATO a pred prezidentským palácom protestoval proti návšteve ukrajinského prezidenta Petra Porošenka. Pred šiestimi rokmi v spoločnosti Ivana Gašparoviča vítal v Bratislave sýrskeho diktátora Bašára Asada, či doprevádzal Roberta Fica ma návšteve Kaddáfího.

Keď už Markíza nevie nájsť iného odborníka na hodnotenie diktátorov, mohla by ho v príspevku aspoň presne pomenovať.

pošli na vybrali.sme.sk


Vydavateľstvo Mladá fronta je v úpadku, rozhodol súd

Vydavateľstvo Mladá fronta je v úpadku, rozhodol súd

Vydavatelství Mladá fronta a. s. je v úpadku. Věřitelé by měli pohledávky přihlásit do dvou měsíců, soud je přezkoumá v květnu.

V nedeľnej televíznej diskusii sa stretnú Peter Pellegrini a Andrej Kiska (VIDEO)

V nedeľnej televíznej diskusii sa stretnú Peter Pellegrini a Andrej Kiska (VIDEO)

Sú dva týždne pred voľbami a politický súboj sa vyostruje.

Slovenská sporiteľňa oficiálne spustila web #mamnato.sk

Slovenská sporiteľňa oficiálne spustila web #mamnato.sk

Po troch mesiacoch pilotnej prevádzky Slovenská sporiteľňa oficiálne spustila web #mamnato.sk.

Polícia obvinila manažéra RTVS zo sexuálneho zneužívania 13-ročného dievčaťa (FOTO)

Polícia obvinila manažéra RTVS zo sexuálneho zneužívania 13-ročného dievčaťa (FOTO)

Vyšetrovateľ Odboru kriminálnej polície Krajského riaditeľstva Policajného zboru v Bratislave dnes vzniesol po niekoľko mesačnom vyšetrovaní obvinenie z trestného činu sexuálneho zneužívania 56-ročnému Romanovi P. z Bratislavy, informuje polícia.

Kočner priamo cez Haščáka vybavoval, čo sa bude a nebude písať v médiách Penty

Kočner priamo cez Haščáka vybavoval, čo sa bude a nebude písať v médiách Penty

To, že s Marianom Kočnerom komunikoval len v právnej rovine, ako sa snažil šéf Penty Jaroslav Haščák vo výpovedi na súde v prípade kauzy vraždy Jána Kuciaka naznačiť, nie je úplne pravda.

Súd rozhodne o pokute 400.000 Kč za reláciu Kauzy Jaromíra Soukupa

Súd rozhodne o pokute 400.000 Kč za reláciu Kauzy Jaromíra Soukupa

Pražský městský soud dnes rozhodne o žalobě televize Barrandov na Radu pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV). Rada televizi loni vyměřila pokutu 400.000 korun za neobjektivitu v pořadu Kauzy Jaromíra Soukupa.

Kiska ku kompromitujúcemu videu: Fico mi sľuboval pomstu... a už je to akože anonymne tu

Kiska ku kompromitujúcemu videu: Fico mi sľuboval pomstu... a už je to akože anonymne tu

Vo štvrtok popoludní dostali redakcie niektorých médií anonymný mail s videom a textom: „Uniklo tajné video, na ktorom predstavitelia popradského podsvetia M. Reichel a M. Šuliga svedčia o tom, ako robili podvody s Andrejom Kiskom.“

V RTVS majú avatarov - vedenie spravodajstva si nakreslilo ideálnych redaktorov (FOTO)

V RTVS majú avatarov - vedenie spravodajstva si nakreslilo ideálnych redaktorov (FOTO)

Keď už po chodbách nemôžu chodiť skúsení redaktori, lebo z RTVS znechutene odišli, tak si vedenie spravodajstva nejakých nakreslilo.

Herci a ďalšie osobnosti zverejnili otvorený list, v ktorom sa postavili za Michala Havrana

Herci a ďalšie osobnosti zverejnili otvorený list, v ktorom sa postavili za Michala Havrana

Po vyhlásení novinárov sa za novinára Michala Havrana postavili aj herci, ktorí zverejnili otvorený list.

Na Digital PIE 2020 sa “pobije” 44 agentúr

Na Digital PIE 2020 sa “pobije” 44 agentúr

Registrácia prác do Digital PIE 2020 je uzatvorená. Do súťaže pre digitálnych marketérov sa prihlásilo spolu 44 agentúr so 147 prácami. Z prihlásených agentúr bolo 15 členov ADMA, 6 zo združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia a 23 nezávislých digitálnych agentúr.

Najčítanejšie