Vyhľadávanie
Hľadané slovo: PLus jeden deň

Žembová už nie je hovorkyňou KDH. Mieri vyššie

Bývalá moderátorka RTVS hoci kandidovala do parlamentu až s číslom 100, mala pred voľbami lukratívne bilbordové plochy.

Neposlušná kampaň s červenými teniskami Pavla Freša

Červené tenisky predsedu SDKÚ sa z diskusii preniesli aj na inzerciu, dokonca boli aj voľbách.

Web Pluska.sk vystupuje z Piana

Internetový portál Pluska.sk, ktorý patrí vydavateľstvu finančnej skupiny Penta News and Media Holding, opúšťa spoplatňovaný systém obsahu na webe Piano.

Manažér Mázikovej: Šéfredaktorka Plus jeden deň sa oháňala právnikmi Penty

Pred dvomi dňami vyšiel v Plus jeden deň článok o Eve Mázikovej, kde denník píše, že Máziková sa nevhodne správala na koncerte v Prahe.

Pri znovuspustení bulvárneho Bleskově.cz. je aj Slovák

Vydavateľstvo Scandalist zo skupiny Scandal Media Group tento mesiac spustilo bulvárny denník Bleskově.cz.

Poslanec Smeru Martvoň vraj donášal bulváru na Kolesíka

Anton Martvoň nie je na kandidátke, lebo odfotil auto svojho kolegu a podozrievali ho, že fotku poslal bulváru.

S novou šéfredaktorkou prichádza do Plus 7 dní bodliak

Minulý týždeň po 25 rokoch skončil vo vedení Plus 7 dní Miloš Luknár. S čitateľmi sa šéfredaktor rozlúčil vo svojej pravidelnej rubrike – s fotku ježka.

Web Aktuálne.sk má tento rok už tretieho šéfredaktora

Z redakcie odišlo tento rok viacero členov vedenia aj redaktorov.

Hovorkyňou NKÚ je bývalá novinárka

NKÚ má aj nového šéfa kancelárie riaditeľa, ktorým je bývalý Hovorca roka.

Šéfredaktorka bratislavského Večerníka: Máme aj ľudí z niekdajšieho Večerníka

Martina Krajčírová je šéfredaktorkou nového bratislavského Večerníka. Prišla zo Slovenky, kde bola redaktorkou, napríklad jeden z posledných článkov je: Sexi a šarmantné nie sú len dvadsiatky, písala o vzťahoch či osobnom bankrote. V minulosti pracovala pre viaceré médiá, napríklad pre televíziu Markíza, Českú televíziu aj pre taliansky časopis Profili dell'Est.

Pluska si povedala, že urobí z moderátora rasistu

Michal Havran ostal v pondelok ráno pri novinovom stánku veľmi prekvapený, keď videl svoju fotku aj s veľkým nápisom Rasista? O Havrana sa bulvár donedávna vôbec nezaujímal. Robí to až v poslednej dobe, keďže je priateľom herečky. Články o dvojici patria medzi najčítanejšie a tak v téme "Havran" bulvár pokračuje a to aj vtedy, keď nie je o čom. To je aj prípad článku Rasista po jej boku? v Plus Jeden Deň. Pokračovanie.

Podľa prieskumu MML-TGI najsledovanejšia je Markíza, najčítanejší je Nový Čas

Spoločnosť Median SK zverejnila výsledky prieskum MML-TGI za 4. kvartál minulého roku a 1. kvartál tohto roku.

Pluska zadržala a nenápadne prepustila primátora

Novinárom sa občas stáva, že to, čo napíšu, nie je pravda. Ak sa to stane, seriózne médium chybu prizná a čitateľom a dotknutým osobám sa ospravedlní. Zaväzuje ho k tomu aj etický kódex novinárov a tlačový zákon. Redakcia Plus Jeden Deň a jej web pluska.sk to urobiť nevedia, a to ani pri tak veľkej chybe, aká sa redakcii stala tento týždeň. Pokračovanie.

Pluska sa pochválila fotkami expremiéra s barlami, bol to však niekto iný

Denník Plus Jeden deň napísal dnes článok o tom, ako si bývalý predseda československej vlády Marián Čalfa prišiel vypočuť premiéra Roberta Fica. „Ukázal v spoločnosti, pomáhal si barlami," píše denník. Článok s názvom Marián Čalfa opäť na scéne: Prišiel si vypočuť Fica doplnil aj fotkami z hotela, kde prebiehala konferencia, na ktorej premiér rečnil. Autor v článku hodnotil zdravotný stav Čalfu aj to, že si v kaviarni dal kávu a grepovú šťavu. Háčik je v tom, že denník neulovil Čalfu ale bývalého predsedu SNS Víťazoslava Morica. Pokračovanie.

Strana 6 z 9

Najčítanejšie