Majoritu v českom Playboyi získal vlastník televízie Prima Foto: Prima

Majoritu v českom Playboyi získal vlastník televízie Prima

03.10.2017 10:04 | Česko | ČTK

 

 

Majoritní podíl ve společnosti Playpress, která vydává českou mutaci měsíčníku Playboy, získal většinový vlastník televize Prima, skupina GES.

 

 

Dosavadní jednatel Vlado Olexa zůstane nadále minoritním vlastníkem vydavatelství i šéfredaktorem časopisu. Prima to dnes oznámila v tiskové zprávě.

Skupina GES zařadí nově získaný titul mezi dosavadní časopisy skupiny Prima, které vycházejí pod značkou Solootions. Inzerci časopisu bude zajišťovat mediální zastupitelství Radio United Services a Media Club.

"Velice nás těší, že portfolio našich časopisů můžeme rozšířit o tak proslulý titul, jakým je Playboy. Věříme, že synergické propojení televize, rádia i online dokáže tomuto legendárnímu časopisu vdechnout nový život a zvýšit dosavadní ekonomické parametry," uvedl předseda představenstva a generální ředitel GES Media Asset Luboš Jetmar.

Legendární pánský časopis začal v České republice vycházet začátkem devadesátých let. Česká edice časopisu je z velké části nezávislá, všechny články vytvářejí redaktoři jako originál pro tuzemské vydání. Cena časopisu je 99 Kč.

Skupina Prima pod značkou Solootions doposud vydávala pět časopisů. Nejdéle vydávaným titulem je čtvrtletní kulinární magazín Prima FRESH, na děti cílí komiksový čtvrtletník Primáček, Prima dále vydává kutilský hobby měsíčník Prima vychytávky, založený na pořadu Vychytávky Ládi Hrušky, nový čtvrtletník Ano, šéfe! těží z obsahu pořadů Zdeňka Pohlreicha. Neknovějším z rodiny časopisů byl měsíčník Prima Zoom, který využívá obsah ze stejnojmenného dokumentárního kanálu.

GES podnikatele Ivana Zacha vlastní v FTV Prima Holding 62,5 procenta, zbylý podíl patří přes skupinu Alphaduct podnikateli Vladimíru Komárovi.

pošli na vybrali.sme.sk
Hotel Kyjev sa zmenil, svietili na ňom nápisy v ruštine (VIDEO)

Hotel Kyjev sa zmenil, svietili na ňom nápisy v ruštine (VIDEO)

Autentické odkazy okupantom z augusta 1968 osvietili nočnú Bratislavu.

Vyhlásenie novinárov a vydavateľov: Nedovolíme, aby sa zabudlo na Jána a Martinu

Vyhlásenie novinárov a vydavateľov: Nedovolíme, aby sa zabudlo na Jána a Martinu

Polroka po vražde Jána Kuciaka a Martiny Kušnírovej podpísalo niekoľko stoviek slovenských novinárov a vydavateľov toto vyhlásenie.

Niekoľko sôch v Bratislave a Prahe niekto v noci obliekol do neobvyklých šiat

Niekoľko sôch v Bratislave a Prahe niekto v noci obliekol do neobvyklých šiat

Sochu ženy pri malej fontánke na rohu Karadžičovej a Záhradníckej ulice v Bratislave neraz zdobí neobvyklé oblečenie. V zime to je čiapka a na jeseň jej zvyčajne niekto dá na nohy ponožky. Tentokrát neostalo len pri týchto doplnkoch.

Ako na porovnanie poskytovateľov pevného internetu na Slovensku?

Ako na porovnanie poskytovateľov pevného internetu na Slovensku?

Cena, rýchlosť sťahovania a odosielania alebo dĺžka viazanosti... Kritériá pri výbere domáceho internetu sú jasné, no konečná voľba nemusí byť jednoduchá ani pre technicky zdatnejších zákazníkov.

Ministerstvo zahraničných vecí si predvolalo zástupcu ruského veľvyslanectva za šírenie dezinformácií

Ministerstvo zahraničných vecí si predvolalo zástupcu ruského veľvyslanectva za šírenie dezinformácií

Slovenské ministerstvo zahraničných vecí si dnes predvolalo zástupcu (Chargé d´affaires) Veľvyslanectva Ruskej federácie v Slovenskej republike, kvôli vyjadreniam na facebooku.

Jaromír Soukup vo svojich reláciách porušoval zákon, rozhodla rada

Jaromír Soukup vo svojich reláciách porušoval zákon, rozhodla rada

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání poslala TV Barrandov pět upozornění na porušení zákona kvůli pořadům vlastníka televize Jaromíra Soukupa.

Kovačič Hanzelová mieri do SME. S ňou aj ďalší z RTVS

Kovačič Hanzelová mieri do SME. S ňou aj ďalší z RTVS

Bývalá redaktorka RTVS Zuzana Kovačič Hanzelová má už takmer novú prácu. S ňou aj bývalý vedúci vydania Správ RTVS Jozef Matej a ďalší ľudia.

Andrej Kiska požiadal o mimoriadne vystúpenie v televízii

Andrej Kiska požiadal o mimoriadne vystúpenie v televízii

Prezident Andrej Kiska požiadal na 21. augusta o mimoriadnej vystúpenie v RTVS .

Orange spustil vlastnú satelitnú službu Orange TV

Orange spustil vlastnú satelitnú službu Orange TV

Orange TV je dostupná aj cez satelit a internet.

350 denníkov dnes vyšlo so špeciálnym úvodníkom, v ktorom sa ohradzujú voči Trumpovi (VIDEO)

350 denníkov dnes vyšlo so špeciálnym úvodníkom, v ktorom sa ohradzujú voči Trumpovi (VIDEO)

Takmer 350 denníkov dnes zverejnilo úvodník, v ktorom sa ohradzujú proti útokom amerického prezidenta Donalda Trumpa na médiá a v ktorom zároveň bránia slobodu tlače.

Najčítanejšie