Vyhľadávanie

V kauze kompromitujúcich fotiek Pellegriniho pre Kočnera figuruje aj Ruttkayová

Zachytená komunikácia z telefónu Mariána Kočnera odhalila ďalšie jeho zákulisné hry, v ktorých sa opäť angažovala aj niekdajšia novinárka Martina Ruttkayová. Tá písala pre médiá patriacich spoločnosti News and Media Holding finančnej skupiny Penta.

Končím v Trende, bol som prepustený kvôli buričstvu, napísal odchádzajúci redaktor

„Dnes končím v Trende. Je to škoda, pracovalo sa mi tam dobre. Na druhej strane, nedokázal som sa nečinne prizerať tomu, ako sa tam ničia základné princípy novinárčiny. A tak som sa voči tomu ozýval. Prišla reakcia. Bol som prepustený kvôli buričstvu (to sú skutočné slová). V podstate som na to hrdý. No to neznamená, že skloním hlavu a pokorne odídem,“ napísal dnes na facebooku redaktor Peter Kapitán.

Parlament dnes odvolal Kočnerovu známu Soňu Pőtheovú (VIDEO)

Parlament dnes odvolal Soňu Pőtheová z funkcie predsedníčky Úradu na ochranu osobných údajov.

Do Trendu prichádza šéfredaktor Webnovín a ďalší noví ľudia, exodus pokračuje

Ekonomický týždenník Trend prechádza veľkou personálnou obmenou.

Čína sa snažila ovplyvniť Nemecko a ďalšie krajiny vo vzťahu ku koronavírusu (VIDEO)

Čína sa snažila ovplyvňovať Nemecko, aby sa pozitívne vyjadrovalo o tom, ako Peking zvláda epidémiu spôsobenú koronavírusy. S odvolaním sa na nemecké ministerstvo vnútra o tom informuje Welt am Sonntag.

Parlamentný výbor navrhol odvolať Kočnerovu známu bývalú novinárku Soňu Pőtheovú (VIDEO)

Výbor pre ľudské práva a národnostné menšiny na návrh poslanca Ondreja Dostála schválil uznesenie, ktorým odporučil vláde, aby navrhla odvolanie Sone Pőtheovej z funkcie predsedníčky Úradu na ochranu osobných údajov.

Vydavateľstvo Aktualít RAS SK dočasne zníži mzdy

Vydavateľstvo Ringier Axel Springer SK, ktoré na Slovensku stojí za webom Aktuality.sk, Žive.sk, Šport.sk a niekoľkými ďalšími online médiami, očakáva v najbližšom období výrazný výpadok príjmov, spôsobený pandémiou koronavírusu.

Penta čistí redakciu Trendu, zbavila sa ľudí, ktorí sa ozvali proti zásahom zhora

Penta si s nákazou koronavírusu vyčistila redakciu od kritických a "neposlušných" redaktorov.

Trend zmazal pôvodný článok o svojom majiteľovi – plagiátorovi. Článok sme pre vás zachránili (FOTO)

Web Trend.sk, ktorý patrí vydavateľstvu Penty, najprv napísal článok s titulkom: Spolumajiteľ Penty je plagiátor. Rigorózku obhájil tam, kde Danko. Neskôr redakčný článok zmazal a zverejnil len agentúrny text s jemnejším titulkom: Denník N: Finančník Dospiva získal titul JUDr. odpísaním cudzej práce.

Vydavateľstvo Penty prepúšťa, v Trende končí 8 ľudí vrátane zástupkyne šéfredaktora

Pandémia nákazy novým koronavírusom má veľký vplyv aj na trh médií a reklamy na Slovensku. Médiá prichádzajú o príjmy z inzercie, keďže mnoho firiem riešia problémy s vlastnou existenciou a investície do reklamy stopli.

Kočnerova Threema: Kočner sa pýtal Bödöra, či už kúpil Nový Čas

Kto je skutočným majiteľom bulvárneho denníka Nový Čas? Je otázka, ktorá sa objavila už pri predaji Nového Času do rúk finančníka Antona Siekela pred viac ako dvomi rokmi. Už vtedy boli podozrenia, že skutočným vlastníkom je niekto iný.

Kvôli kauze otázky premiérovi o sexuálnej orientácii končí v Plus 7 dní aj druhá šéfka

Po šéfredaktorke, redaktorovi, končí v Plus 7 dní kvôli veľkému predvolebnému rozhovoru s premiérom Petrom Pellegrinim aj zástupkyňa šéfredaktorky a dlhoročná redaktorka týždenníka Jana Šimíčková.

Novinár, ktorý položil premiérovi otázku o sexuálnej orientácii, v Plus 7 dní skončil

Minulý týždeň dala šéfredaktorka Plus 7 dní Katarína Šelestiaková výpoveď. Dôvodom bola cenzúra rozhovoru s premiérom, ktorý urobil redaktor Pavel Knapko a premiéra sa pýtal na jeho sexuálnu orientáciu.

Šéfredaktorka Plus 7 dní dala výpoveď. Problémom bola citlivá otázka premiérovi a zásah zhora

Plus 7 dní po niekoľkých mesiacoch opäť nemá šéfredaktora.

Strana 1 z 20

Najčítanejšie