Twitter blokuje viacero webov, ktoré majú škodlivý obsah. Pozrite sa, ktoré to sú Reprofoto Infovojna

Twitter blokuje viacero webov, ktoré majú škodlivý obsah. Pozrite sa, ktoré to sú

08.06.2018 12:55 | Internet | mk

Ak by ste chceli zdieľať na twitteri text z webu hlavnespravy.sk, infovojna.sk, či z badatel.net, máte smolu. Nepôjde to.


Sociálna sieť Twitter to kvôli škodlivému obsahu neumožňuje.

Český mediálny analytik Josef Šlerka zistil, že Twitter blokuje mnohé domény s pochybným obsahom. Sú medzi nimi aj mnohé slovenské, ktoré šíria extremistický, konšpiračný obsah a dezinformácie: napríklad hlavnespravy.sk, infovojna.sk, zemavek,sk, panobcan.sk, magnifikat,sk, badatel.net, beo.sk, slovenskeslovo.sk a mnohé ďalšie.

Skúsili sme napríklad zdieľať text proruského dezinformačného webu hlavnespravy.sk. Twitter to neumožnil, namiesto toho vypísal tento oznam: „Chceme ochrániť našich používateľov pred spamom a inou škodlivou aktivitou, nemôžeme túto akciu dokončiť.“

Podobne to nešlo ani pri linku z webu infovojna.sk na rozhovorom so Štefanom Harabinom.

Ondřej Kokeš spísal zoznam stránok, ktoré boli blokované v piatok pred obedom:

ac24.cz
aeronet.cz
antiilluminati.net
badatel.net
badatel.sk
beo.sk
bezpolitickekorektnosti.cz
ceskoaktualne.cz
czechfreepress.cz
dolezite.sk
e-republika.cz
eurasia24.cz
freepub.cz
hlavnespravy.sk
infokuryr.cz
isstras.eu
lajkit.cz
magnificat.sk
megazine.cz
nazorobcana.sk
novarepublika.cz
nwoo.org
osud.cz
panobcan.sk
paratdnes.cz
pravdive.eu
protiprudu.org
protiproud.cz
prvopodstata.com
rukojmi.cz
slovenskeslovo.sk
svetkolemnas.info
svobodnenoviny.eu
vlasteneckenoviny.cz
zemavek.sk
zvedavec.org

pošli na vybrali.sme.sk
Súd zakázal Skylinku vysielať na Slovensku programy Primy

Súd zakázal Skylinku vysielať na Slovensku programy Primy

Spoločnosť M7 Group, ktorá prevádzkuje satelitný službu Skylink, musí pri dekódovacích kartách pre slovenský trh zablokovať prístup k televíznym programom Prima, Prima Cool, Prima Love, Prima Zoom, Prima Max a Prima Krimi.

Prokurátor: Ak by súd Kočnera s Ruskom odsúdil, hrozí im 12 až 20 rokov

Prokurátor: Ak by súd Kočnera s Ruskom odsúdil, hrozí im 12 až 20 rokov

"Ak by súd Kočnera s Ruskom naozaj odsúdil, pre trestný čin falšovania cenných papierov by im hrozila sadzba 12 až 20 rokov väzení," povedal dnes na tlačovej besede prokurátor Úradu špeciálnej prokuratúry Ján Šanta, ktorý navrhol väzbu pre Kočnera.

V TA3 bude neobvyklá zostava: Viktor Orban, Harabin, Chmelár, Pellegrini a ďalší

V TA3 bude neobvyklá zostava: Viktor Orban, Harabin, Chmelár, Pellegrini a ďalší

Televízia TA3 bude mať v nedeľu V politike neobvyklú zostavu hostí.

Skutočné príbehy inšpirované Tajomstvom

Skutočné príbehy inšpirované Tajomstvom

Ako mi Tajomstvo zmenilo život prináša výber najsilnejších, najdojímavejších a najpovzbudzujúcejších životných osudov v jednej knižke. Každý príbeh je autentickou ilustráciou cesty k úspechu, bez ohľadu na to, či ide o peniaze, zdravie, vzťahy, lásku, rodinu, kariéru, alebo iné oblasti života.

V O 5 minút 12 sa stretnú Kiska, Pellegrini a Danko

V O 5 minút 12 sa stretnú Kiska, Pellegrini a Danko

Relácia O 5 minút 12 bude mať túto nedeľu špeciálnu zostavu.

Niektoré zastávky sa zmenili na čitárne s nápisom Sóda

Niektoré zastávky sa zmenili na čitárne s nápisom Sóda

V 6 mestách po Slovensku sa v týchto dňoch zmenilo niekoľko obyčajných zastávok na malé čitárne. V nich si ľudia môžu čítať magazín Sóda, ktorý vydáva spoločnosť O2.

ČRo chce navýšiť koncesionársky poplatok o desať korún

ČRo chce navýšiť koncesionársky poplatok o desať korún

Vedení Českého rozhlasu (ČRo) bude usilovat o navýšení koncesionářského poplatku zhruba o deset korun ze stávajících 45 Kč měsíčně. ČTK to dnes řekl mluvčí ČRo Jiří Hošna. Rozhlasový poplatek se naposledy zvýšil na podzim roku 2005, kdy stoupl o osm korun.

Matica klame. Má blízko k Slovenským brancom, dôkazom je aj článok, ktorý radšej schovala

Matica klame. Má blízko k Slovenským brancom, dôkazom je aj článok, ktorý radšej schovala

Matici slovenskej tečie do topánok. Jej predstavitelia by sa radi ukazovali po boku kadejakých proruských spolkov, strašili islamizáciou a bratríčkovali sa s extrémistami, no zároveň by chceli, aby im tiekli peniaze zo štátneho rozpočtu a všetci sa na to len ticho pozerali. No nedá sa. Pokračovanie.

Tesco zmenilo názor v kauze predaja časopisu Zem a Vek

Tesco zmenilo názor v kauze predaja časopisu Zem a Vek

Pred niekoľkými dňami Peter Hajdin a Jakub Goda rozprúdili diskusiu o tom, či majú obchodné reťazce ponúkať na svojich pultoch časopis, ktorí šíri rasizmus a konšpiračné bludy.

Kofola získala minerálnu vodu Kláštorná

Kofola získala minerálnu vodu Kláštorná

Spoločnosť Kofola ČeskoSlovensko posilňuje svoje postavenie na trhu. Do svojho portfólia získava slovenskú minerálnu vodu Kláštorná.

Najčítanejšie