Print this page
Patrik Tkáč: Ponúkam Hospodárskym novinám pre seba pokutu 100 tisíc eur Reprofoto ČT

Patrik Tkáč: Ponúkam Hospodárskym novinám pre seba pokutu 100 tisíc eur

04.06.2015 14:37 | Tlač | mk

Patrik Tkáč kritizuje vydavateľstvo Andreja Babiša a posiela mu verejnú výzvu.

 

 

Spolumajiteľ J&T Patrik Tkáč vo verejnom statuse na Facebooku kritizoval komentáre Daga Daniša ale aj štýl písania Hospodárskych novín. Kvôli článkom chystal mimosúdnu dohodu a čakal ospravedlnenie. Teraz to už nechce.

Tkáč reaguje na najnovší komentár Daniša Príbeh Poštovej banky, J&T a solária pre kone. „Prečo znovu napíšem, že Dag je hlupák? V týchto týždňoch sa pripravuje dohoda, medzi J&T a HN, kde sa HN má ospravedlniť za výroky Daga voči J&T, aby sa HN vyhli súdnemu sporu s J&T. To Dag evidentne ťažko nesie a jeho ego ho núti produkovať ďalšiu špinu. Dag zneužíva takzvanú novinársku nezávislosť k využitiu jednoduchého faktu. Keď raz niečo napíšem na titulné strany, tak ani dosiahnuteľná povinnosť sa ospravedlniť nie je zaujímavá. Po tomto článku už žiadne ospravedlnenie nechceme," napísal Tkáč a ďalej písal o výhradách ku komentáru.

Tkáčovi sa nepáčia aj ďalšie články v Hospodárskych novinách. „Čítam HN každý deň. Z pohľadu mojej profesie nutnosť. Nekorektnosť postupu voči nám v týchto článkoch je jedna vec. Druhá vec je odbornosť. HN nie prvýkrát s cieľom domanipulovať svojich čitateľov k uvereniu v predkladanú kauzu určite vedome predkladajú ekonomické hlúposti, ktoré nie úplne odborne zdatný čitateľ ľahko považuje za dôkazy."

Odporúčame aj: Noviny sa ospravedlňujú Širokému, jeho synovi aj susedom

V súvislosti s posledným komentárom o Poštovej banke dal Tkáč redakcii HN výzvu: „Za každé uveriteľné vysvetlenie, ako by sa mohlo stať, že voľba krajiny úverovaného subjektu môže ovplyvniť splácanie úveru, ponúkam redakcii HN pre seba pokutu. Sto tisíc eur na filantropiu venovanú prostredníctvom HN za každé vysvetlenie. Ak žiadne nebude, tak by som prosil rovnakým písmom a miestom napísať: "Sme bulvárny neodborný denník "," napísal Tkáč.

Požiadali sme o stanovisko vedenie Hospodárskych novín aj Daga Daniša.

„Komunikáciu pána Tkáča na sociálnej sieti nebudeme komentovať," reagoval pre Omédiách.com Denis Schvarcz riaditeľ pre marketing a PR vydavateľstva Mafra Slovakia. Vydavateľstvo patrí pod Agrofert Andreja Babiša.



Súvisiace články