Novým šéfredaktorom Plus 7 dní bude Ivan Čeredejev Reprofoto youtube I. Čeredejev

Novým šéfredaktorom Plus 7 dní bude Ivan Čeredejev

28.11.2017 09:11 | Tlač | mk

  Podľa informácií Omédiách.com Nancy Závodská má skončiť na pozícii šéfredaktorky týždenníka Plus 7 dní, ktorý patrí vydavateľstvu Penty News and Media Holding.

 

 Do Plus 7 dní prišla pred dvomi rokmi na miesto po Milošovi Luknárovi z pozície šéfredaktorky denníka Plus jeden deň.

Podľa informácií Omédiách.com túto pozíciu obsadí Ivan Čeredejev. Ten ponuku dostal už v lete. "Nechcem sa k tomu vyjadriť, nie je to na programe dňa," povedal dnes ráno Čeredejev pre Omédiách.com.  Informáciu prináša web Omédiách.com ako prvý.
Požiadali sme o stanovisko vydavateľstvo News and Media Holding. „K uvedeným otázkam sa nevyjadrujeme," reagovala včera pre Omédiách.com Zuzana Chalupová, špecialistka komunikácie NMH. Poskytli sme priestor na vyjadrenie aj Nancy Závodskej.

Aktualizácia o 11:00: Vydavateľstvo NMH dnes informáciu Omédiách.com potvrdilo. "V News and Media Holding (NMH) dochádza k zmene na pozícii šéfredaktora týždenníka PLUS 7 DNÍ. Od 1. decembra 2017 bude túto funkciu vykonávať Ivan Čeredejev. Nahradí tak Nancy Závodskú, ktorá sa posúva na miesto Manažérky pre špeciálne mediálne projekty," píše NMH.

Kto je Ivan Čeredejev?

Pred voľbami v roku 1998 sa podieľal na príprave volebných novín SDK a následne ho po voľbách v roku 1998 vymenovala vláda Mikuláša Dzurindu za šéfa TASR. Tá istá vláda ho v roku 2002 odvolala. Dôvodom boli jeho vulgárne výroky a nákup drahého služobného auta BMW za 1,4 milióna korún, keď o 600-tisíc prekročil limit a navyše agentúra v tom čase žiadala vládu o vyššie dotácie.

Čeredejev pre denník Pravda povedal, že bavorák si kúpil, pretože sa mu páči a na poznámku o vysokej cene reagoval: „Čo za hovadiny rozprávate." Na ďalšiu otázku, či je pravda, že zarába viac ako premiér, odpovedal: „To sú sračky."
Čeredejev sa potom stal šéfom vydavateľstva, ktoré vydávalo denník Národná obroda a potom vydavateľstva, ktoré vydávalo nový bulvárny denník 24 hodín. Za oboma médiami stál Pavol Rusko. Národná obroda robila neskrývané PR v prospech Ruskovej ANO a jeho politických ambícií. „Známe sú jeho (Čeredejevove) empatické rozhovory s Ivanom Lexom a jeho komentáre brániace Lexovu česť," hodnotila pôsobenie Čeredejeva v Národnej obrode Eva Čobejová z Týždňa. Dobrým priateľom bol aj s Jozefom Majským, známym z kauzy tunelovania nebankových spoločností BMG Invest a Horizont.

Oba denníky kvôli finančným problémom a nezáujmu čitateľov skončili. Národná obroda v roku 2005 a denník 24 hodín po niekoľkých mesiacoch od vzniku - v roku 2006.
V rokoch 2007-08 bol Čeredejev hovorcom Slovenského futbalového zväzu. V nasledujúcom období prispieval do časopisu Euroreport plus a v roku 2012 kandidoval neúspešne do parlamentu na kandidátke Strany občanov Slovenska.

Zaujíma vás zákulisie médií, sledujte nás aj na facebooku:



Ale bolo to na internete! Príručka na ochranu pred internetovými hoaxami a klamstvami

Ale bolo to na internete! Príručka na ochranu pred internetovými hoaxami a klamstvami

Vďaka internetu sú dnes informácie dostupné rýchlejšie, než kedykoľvek predtým. To je určite dobrá vec, no správ môže byť niekedy až priveľa.

Expres odvysiela Radio Rave - exkluzívny live set najúspešnejších svetových dídžejov

Expres odvysiela Radio Rave - exkluzívny live set najúspešnejších svetových dídžejov

Rádio Expres exkluzívne odvysiela najväčšiu európsku house párty Radio Rave s najúspešnejšími svetovými dídžejmi súčasnosti.

Bill Gates nepovedal, že vakcína COVID-19 môže zabiť takmer milión ľudí

Bill Gates nepovedal, že vakcína COVID-19 môže zabiť takmer milión ľudí

Jedným z hlavných terčov koronovírusových hoaxov je americký miliardár Bill Gates, ktorý sa rozhodol investovať milióny do boja s pandémiou.

Na trh prichádza nová služba HBO Max

Na trh prichádza nová služba HBO Max

Na rastúci trh sa streamovacími službami prichádza nový hráč - spoločnosť HBO Max. Od stredy ponúkne mediálny obsah firmy WarnerMedia, rovnako ako vlastné nové programy, ale aj staršie obľúbené seriály, napríklad South Park alebo Priatelia.

Ako stíhali najhľadanejšieho zločinca na svete

Ako stíhali najhľadanejšieho zločinca na svete

Dvaja agenti pridelení ku kolumbijsko-americkému pátraciemu oddielu Bloque de Búsqueda, ktorý mal za úlohu skoncovať s Escobarovou hrôzovládou.Steve Murphy a Javier F. Pena.

Facebook: Do desiatich rokov môže polovica zamestnancov pracovať doma

Facebook: Do desiatich rokov môže polovica zamestnancov pracovať doma

Americká internetová spoločnosť Facebook plánuje vplyvom pandémie viac využívať prácu z domova.

Za letáky velebiace smrť vojakov uložil súd polročnú podmienku

Za letáky velebiace smrť vojakov uložil súd polročnú podmienku

Jiřímu Kopřivovi, ktorý v centre Prahy vylepil letáky oslavujúce smrť českých vojakov v Afganistane, uložil dnes súd polročný podmienečný trest za schvaľovanie trestného činu a za podnecovanie. Verdikt nie je právoplatný, prokurátor sa obratom odvolal. Pre muža žiadal päťročné väzenie za podporu a propagáciu terorizmu. Kopřiva uviedol, že je zásadným odporcom násilia a že jeho cieľom bolo vyjadriť nesúhlas s vojenským konfliktom v Afganistane, nie podporovať terorizmus.

Festival Atmosféra bude - ale až v roku 2021. Čo so zakúpenou vstupenkou?

Festival Atmosféra bude - ale až v roku 2021. Čo so zakúpenou vstupenkou?

Organizátori sa rozhodli presunúť deviaty ročník festivalu na leto 2021.

Deti zabitého novinára odpustili otcovým vrahom

Deti zabitého novinára odpustili otcovým vrahom

Deti saudskoarabského novinára Džamala Chášukdžího zavraždeného v roku 2018 dnes oznámili, že otcovým vrahom odpustili. Novinár, ktorý kritizoval saudskoarabských predstaviteľov, bol zabitý na saudskoarabskom konzuláte v Istanbule a jeho telo sa nenašlo.

Cenzúra v Poľsku: Populárnu pieseň o známom politikovi stiahli z vysielania (VIDEO)

Cenzúra v Poľsku: Populárnu pieseň o známom politikovi stiahli z vysielania (VIDEO)

Pesnička populárneho poľského speváka o privilégiách šéfa vládnej strany Jaroslawa Kaczyńského sa dostala až na vrchol hitparády populárnej stanice verejnoprávneho poľského rozhlasu Trojka, ale potom náhle zmizla. Rozhlas obviňujú z cenzúry, hrozia odchody novinárov aj bojkot časti umelcov. Pesnička sa stala hitom, na internete má seďem miliónov zhliadnutí.

Najčítanejšie