Ficovi sa nepáči článok o jeho synovi. Šéfredaktorovi posiela otvorený list oto: ÚV SR

Ficovi sa nepáči článok o jeho synovi. Šéfredaktorovi posiela otvorený list

09.04.2015 17:03 | Tlač | mk

"Nevyberanými a vymyslenými útokmi na členov mojej rodiny ste v plnej miere potvrdili, že patríte medzi najvulgárnejší bulvár neštítiaci sa žiadnych praktík" píše premiér.

 


Predsedovi vlády sa opäť nepáči článok v týždenníku Plus 7 dní. V najnovšom čísle vyšiel článok o jeho synovi s nadpisom „Mladý Fico je ambiciózny ako otec: Lukratívny flek v prestížnej firme!" Syn Roberta Fica dostal už počas štúdia prácu v špičkovej firme, ktorej sa darí aj pri štátnych zákazkách, píše týždenník.

 

„Pri overovaní faktov ste nekontaktovali ani môjho syna, ani mňa. Dozvedeli by ste sa, že syn je v renomovanej audítorskej firme na stáži (trainee programme) od februára do konca júna 2015. Nejde o žiadny stály pracovný pomer, ale snahu získať v priebehu niekoľkých mesiacov praktické skúsenosti z oblasti auditu. Musím pripomenúť, že zverejňovaním fotografií môjho syna vytvárate pre neho bezpečnostné riziká, nehovoriac o tom, že zverejnením fotografií z jeho súkromného života bez jeho súhlasu hrubo porušujete zákon," píše Fico.

 

"Váš bulvárny týždenník pravidelne poučuje o dodržiavaní zákonov, pričom sám nerešpektuje najelementárnejšie právne predpisy," píše Fico a vytýka šéfredaktorovi aj článok spred dvoch týždňov o jeho manželke. „Len pred dvoma týždňami ste na titulnej strane obvinili moju manželku, že sa nechala niekoľko metrov odviezť vládnou limuzínou. Na tomto Vašom tvrdení nie je ani jedno jediné slovo pravdivé. Napriek moje žiadosti ste neuverejnili ani opravu, ani ospravedlnenie, hoci preverenie faktov by si vyžiadalo minimálne úsilie," píše Fico v liste.

Celý list: Otvorený list premiéra R. Fica šéfredaktorovi týždenníka PLUS 7 dní

Premiér žiada vydavateľstvo, aby „okamžite ukončili publikovanie vymyslených a klamlivých príbehov týkajúcich sa členov mojej rodiny" a píše, že na podá žalobu na ochranu osobnosti, a to pri každom prípade porušenia mojich práv.

Len pred niekoľkými dňami premiér prehral spor s vydavateľstvom.

Požiadali sme o  stanovisko Spoločnosť 7 Plus.

pošli na vybrali.sme.sk


Parlament zrušil koncesionárske poplatky pre časť obyvateľov. Pozrite sa pre koho a od kedy

1. Parlament zrušil koncesionárske poplatky pre časť obyvateľov. Pozrite sa pre koho a od kedy

Parlament dnes schválil novelu zákona, ktorou zrušil koncesionárske poplatky pre dôchodcov, ľudí v hmotnej núdzi a pre zdravotne postihnutých.

Internet by sme deťom nemali zakazovať.  Mali by sme ich učiť používať ho správne

2. Internet by sme deťom nemali zakazovať. Mali by sme ich učiť používať ho správne

Internet sa veľmi rýchlo stal neoddeliteľnou súčasťou života dospelých, ale aj tínedžerov a detí. Tie si bez online pripojenia nevedia predstaviť svoj deň. Internet sa už od útleho detstva stáva ich primárnym zdrojom informácií, ale aj hlavným sprostredkovateľom sociálneho kontaktu s rovesníkmi. Nadácia Orange vo svojom grantovom programe e-Školy pre budúcnosť upozorňuje na potrebu zabezpečiť žiakom potrebné zručnosti a skúsenosti nevyhnutné pre spoločenské a pracovné prostredie 21.storočia.

Orange spúšťa globálnu komunikačnú kampaň na podporu rozumného a bezpečného používania digitálnych technológií (VIDEO)

3. Orange spúšťa globálnu komunikačnú kampaň na podporu rozumného a bezpečného používania digitálnych technológií (VIDEO)

Orange v týchto dňoch spúšťa aj na Slovensku globálnu kampaň, ktorá sa zaoberá rozumným a bezpečným používaním digitálnych technológií. 

Parlament schválil kontroverznú novelu tlačového zákona

4. Parlament schválil kontroverznú novelu tlačového zákona

Politici, vysokí štátni úradníci a ďalší predstavitelia verejných inštitúcií opäť získajú právo na zverejnenie reakcie na články tlače a tlačových agentúr, pokiaľ tieto články obsahujú nepravdivé alebo neúplné údaje o ich práci.

Mafra spustila nadstavbu iDNES, od decembra bude platená

5. Mafra spustila nadstavbu iDNES, od decembra bude platená

 Vydavatelství Mafra dnes spustilo prémiovou nadstavbu svého zpravodajského portálu iDNES.cz.

Začala vysielať nová internetová televízia - s Danglom, Zomri, Vinczeovou a ďalšími (VIDEO)

6. Začala vysielať nová internetová televízia - s Danglom, Zomri, Vinczeovou a ďalšími (VIDEO)

Necelý rok po začiatku vysielania v susednej Českej republike začala vysielať na Slovensku lokalizovaná Mall.tv aj s vlastnou produkciou. Vysielateľ avizuje dvanásť pôvodných relácií, v ktorých budú účinkovať známe tváre z Markízy, JOJ či RTVS.

Čínska firma môže kontrolovať Soukupovu Empresa Mediu a Médeu

7. Čínska firma môže kontrolovať Soukupovu Empresa Mediu a Médeu

Čínská společnost Rainbow Wisdom Investment ze skupiny CITIC se může podílet na kontrole firem Empresa Media a Médea Jaromíra Soukupa. Povolil to Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS).

Pochod za život promujú aj Kotlebovci, organizátori sa dištancujú od nevhodných prejavov

8. Pochod za život promujú aj Kotlebovci, organizátori sa dištancujú od nevhodných prejavov

Organizátori Národného pochodu za život, ktorý bude tento víkend, zverejnili vyhlásenie, v ktorom sa dištancujú od "násilných a urážlivých prejavov ... a od všetkých možných foriem, ktoré by smerovali k potláčaniu ľudských práv a slobôd."

Ku klimatickej iniciatíve 250 médií z celého sveta sa pridal aj denník zo Slovenska

9. Ku klimatickej iniciatíve 250 médií z celého sveta sa pridal aj denník zo Slovenska

Stovky svetových médií a ďalších inštitúcií upozorňujú tento týždeň vo zvýšenej miere na klimatické hrozby dnešnej doby. Pridali k iniciatíve s názvom Covering Climate Now.

Reuters: Za hackerským útokom na austrálsky parlament bola Čína

10. Reuters: Za hackerským útokom na austrálsky parlament bola Čína

Čína stála za hackerským útokom na austrálsky parlament a tri najväčšie politické strany pred májovými parlamentnými voľbami. Vyplýva to zo správy austrálskych tajných služieb, o ktorej s odvolaním sa na zdroje oboznámené s obsahom dokumentu informovala agentúra Reuters.

Najčítanejšie