Zakladateľ Slobodného vysielača stojí pri zrode celoplošnej televízie

Zakladateľ Slobodného vysielača stojí pri zrode celoplošnej televízie

23.11.2015 13:10 | TV | mk

Zástupcovia novej IN TV už obchádzajú operátorov so žiadosťou o zaradenie do ponuky.

 


IN TV je názov novej celoplošnej televízie, ktorá chce spustiť vysielanie už onedlho. Na internete má svoju stránku, kde na spravodajstvo robí zbierku občianske združenie InfoVojna spoluzakladateľa internetového Slobodného vysielača Norberta Lichtnera, ktorý zo Slobodného vysielača odišiel. Testovacie vysielanie chce IN TV spustiť 1. decembra, začiatok živého vysielania má naplánovaný na koniec januára 2016.

O.z. InfoVojna Norberta Lichtnera bude dodávať pre televíziu večerné spravodajstvo. Lichtner bude zároveň spolupracovať na výrobe ďalších formátov. Slobodný vysielač za Lichtnera dával priestor na šírenie rôznych konšpiračných teórií ale aj extrémistických názorov. Rádio nemalo problém podporovať stránky ako "Vladimír Putin náš prezident" a častými hosťami boli napríklad Helena Mezenská, Marián Kotleba či Rudolf Vasky, ale aj Slovenské hnutie obrody. Úplne vážne sa tam hovorilo napríklad o hrozbách chemtrails.

Televízia už má svoju internetovú stránku, kde ohlásila, že bude vysielať spravodajstvo, diskusné relácie, dokumentárne filmy, vzdelávacie programy.

Hlavná spravodajská relácia sa bude volať  - Informačná vojna s podtitulom nemainstreamový pohľad na udalosti v spoločnosti. Reláciu bude moderovať Norbert Lichtner. Lichtner bude moderovať aj reláciu s názvom Zahraničné spravodajstvo bez politickej korektnosti, kde bude stálym hosťom bývalý redaktor RTVS a Slobodného vysielača Ľubomír Huďo, ktorý je šéfredaktorom spravodajstva novej televízie. Lichtner bude spolupracovať aj na výrobe relácie Čudo.

Na internetovej stránke televízia avizuje aj reláciu s názvom Piatok 13 - pre milovníkov záhad, nevysvetliteľných udalostí a konšpiračných teórií, Lichtner však dodatočne povedal, že takáto relácia vo vysielaní nebude.

Stránka televízie už zverejňuje aj vlastné články a odkazuje aj na externé stránky, mnohé z nich sú označené ako šíritelia ruskej proputinovskej propagandy.

IN TV nevzniká na základe novej licencie. Vznikla z pôvodnej regionálnej TV Karpaty. V septembri tohto roka Rada pre vysielanie a retransmisiu schválila zmenu názvu programovej služby Televízia Karpaty na IN TV a udelila predchádzajúci súhlas s prevodom 38% podielu na základnom imaní a hlasovacích právach držiteľa licencie – spoločnosti TV Karpaty. Tá sa premenovala na IN TV, kde sú spoločníkmi podľa obchodného registra spoločnosť Key Art Agency, Mária Eibl a pôvodný vlastník TV Karpaty Július Greguš.

Konateľom spoločnosti je Mária Eibl s trvalým pobytom v Rakúsku.

Ešte predtým v júni rada schválila zmenu územného rozsahu pôvodnej TV Karpaty z regionálnej televízie na celoplošnú.

Zástupcovia televízie už obchádzajú operátorov so žiadosťou o zaradenie do ponuky. "Registrujeme ich záujem, zatiaľ sme nerozhodli o ch zaradení," povedal pre Omédiách.com hovorca UPC Jaroslav Kolár.



Koronavírus sa zneužíva na šírenie nepravdivých správ a dezinformácií

Koronavírus sa zneužíva na šírenie nepravdivých správ a dezinformácií

V čase, keď mnohí bojujú dňom i nocou za záchranu životov ľudí nakazených novým koronavírusom, niektoré organizácie a jednotlivci zneužívajú aktuálnu krízu na politickú či komerčnú manipuláciu.

Irak odobral Reuters dočasne licenciu za článok o manipulácii s počtom nakazených

Irak odobral Reuters dočasne licenciu za článok o manipulácii s počtom nakazených

Irak pozastavil agentúre Reuters na tri mesiace činnosť. Bagdad sa tak rozhodol kvôli štvrtkovej správe, v ktorej agentúra uviedla, že iracké vládne údaje o koronavírusoch sú podhodnotené.

Lunter opäť otvoril reštauráciu a bistrá

Lunter opäť otvoril reštauráciu a bistrá

Banskobystrický výrobca tofu a rastlinných nátierok spoločnosť Lunter začala od začiatku apríla opäť variť obedové menu vo svojich gastro prevádzkach v Banskej Bystrici a Bratislave. Rozbiehajú aj donášku.

Google, Facebook a ďalšie platformy pozitívne reagujú na výzvu Komisie zastaviť podvody a chrániť spotrebiteľov

Google, Facebook a ďalšie platformy pozitívne reagujú na výzvu Komisie zastaviť podvody a chrániť spotrebiteľov

Európska komisia víta odpovede online platforiem Allegro, Amazon, AliExpress, Bing, CDiscount, Ebay, Facebook, Google, Rakuten, Wish a Yahoo, ktoré súhlasili s prijatím opatrení na zastavenie podvodov a reklám propagujúcich falošné výrobky proti koronavírusu.

Cez víkend sa bude hackovať koronakríza (VIDEO)

Cez víkend sa bude hackovať koronakríza (VIDEO)

Slovensko sa tento víkend (3. – 5. apríla) zapojí do globálneho boja proti pandémii COVID-19.

Tvárou kampane #spolumamenato je šéf Slovenskej sporiteľne v rúšku (VIDEO)

Tvárou kampane #spolumamenato je šéf Slovenskej sporiteľne v rúšku (VIDEO)

Slovenská sporiteľňa spolu so svojimi partnermi reklamnou agentúrou Zaraguza a mediálnou agentúrou Wavemaker spustila kampaň, ktorou reaguje na aktuálnu situáciu ohľadom nákazy koronavírusom. Tvárou kampane je šéf Slovenskej sporiteľne Peter Krutil, ktorý sa už dlhšie prihovára zamestanancom ale aj klientom na vlastnom vlogu. Teraz netradične, v rúšku.

Slovanet na apríl rozšíril bezplatné TV vysielanie

Slovanet na apríl rozšíril bezplatné TV vysielanie

Telekomunikačný operátor Slovanet v spolupráci s vysielateľmi zabezpečil aj na apríl 14 televíznych kanálov rôzneho žánrového zamerania, ktoré bezplatne sprístupnil všetkým zákazníkom digitálnej televízie IPTV cez optické siete bez ohľadu na zakúpený balík.

Zrušili trest smrti vrahovi, ktorý investigatívnemu novinárovi pred kamerami odrezal hlavu

Zrušili trest smrti vrahovi, ktorý investigatívnemu novinárovi pred kamerami odrezal hlavu

Pakistanský súd zrušil trest smrti britskému teroristovi, ktorý v roku 2002 s ďalšími ozbrojencami uniesol a brutálne zavraždil novinára denníka Wall Street Journal Daniela Pearla.

Agrofert žaluje Českú televíziu za Reportérov ČT

Agrofert žaluje Českú televíziu za Reportérov ČT

Společnost Agrofert podala žalobu na Českou televizi za to, že ji pořad Reportéři ČT spojil s odvoláním ředitele příbramského finančního úřadu. Informace, která dala odvolání do souvislosti s tím, že úřad předtím doměřil daň společnosti z koncernu Agrofert, je podle žaloby zavádějící. Firma proto žádá omluvu za zásah do dobré pověsti. Žalobu, kterou má ČTK k dispozici, chce pražský městský soud začít projednávat v polovině dubna.

Samosprávy môžu počas epidémie rokovať a hlasovať online, k dispozícii majú zadarmo systém GAMO Meet

Samosprávy môžu počas epidémie rokovať a hlasovať online, k dispozícii majú zadarmo systém GAMO Meet

Riešením zasadnutí samospráv počas epidémie je online. Hlasovanie per rollam nie je budúcnosť.

Najčítanejšie