Banášová by rada opäť podporila Zem a Vek. Lebo máme diktatúru Foto: Nova

Banášová by rada opäť podporila Zem a Vek. Lebo máme diktatúru

20.04.2015 11:09 | Tlač | mk

 Moderátorka je ku konšipračnému časopisu Zem a Vek stále bližšie.

 

 

Pred niekoľkými týždňami bola Adela Banášová na zadnej strane časopisu Zem a Vek a šéfredaktor časopisu Tibor Rostás sa vtedy pochválil, že Banášová je "Zem a Vek pozitívna". Moderátorka to vtedy pre Omédiách.com komentovala slovami, že keď môže byť na titulke .týždňa, prečo by nemohla byť na titulke Zem a Vek.

Viac: Banášová: Mohla som byť na titulke .týždňa, môžem byť aj na zadnej strane Zem a Vek

Aj keď ho cielene nečíta, podporila by ho určite opäť, lebo sa jej nepáči, ako ho niekoľkí bratislavskí intelektuáli kritizujú. „Určite áno. Je to časopis, ktorý sa nebojí v dnešnej diktatúre, ktorá síce nezatvára ľudí, ale vytvára takú demagógiu medzi nami, že nemáme ani slobodu povedať – hej, celkom zaujímavý časopis, prečo si to pre zmenu neprečítať," povedala Banášová v aktuálnom rozhovore pre Ženy v meste.

"Ja ich ani cielene nečítam, ale po vlne odporu niekoľkých bratislavských intelektuálov som si uvedomila, v akej neslobode žijeme. Mám známych, ktorí Zem a Vek ani len nevezmú do rúk!!! Nikdy to nečítali a takto sa vyjadrujú. To je už aký brainwash? Iný pohľad na vec takto desí? Čo sme v socíku??" rozčúlila sa v rozhovore moderátorka a pokračovala. "Takže suma sumárum – Voltaire povedal: To, kto ti vládne, zistíš podľa toho, koho nesmieš kritizovať. Oni presne tých kritizujú. A to sa nebavíme o strane Smer. Takže nie sú pohodlní. Ale sú aj tak pre mňa pocitovo trochu temní. Takže nečítam už vlastne nič, lebo ma to len emočne vťahuje. Zastávam však názor, že majú legitímne právo prinášať iný pohľad na vec a už len pre zachovanie slobody by som sa na zadnú stranu znova vyjadrila," dodala Banášová, ktorá si každoročne odnáša sošku Osobnosť televíznej obrazovky.

Odporúčame aj: Zem a Vek prišiel v Panta Rhei o lukratívne miesto

Pre Zem a Vek prispieva aj otec moderátorky bývalý politik publicista Jozef Banáš.

 



Irak odobral Reuters dočasne licenciu za článok o manipulácii s počtom nakazených

Irak odobral Reuters dočasne licenciu za článok o manipulácii s počtom nakazených

Irak pozastavil agentúre Reuters na tri mesiace činnosť. Bagdad sa tak rozhodol kvôli štvrtkovej správe, v ktorej agentúra uviedla, že iracké vládne údaje o koronavírusoch sú podhodnotené.

Lunter opäť otvoril reštauráciu a bistrá

Lunter opäť otvoril reštauráciu a bistrá

Banskobystrický výrobca tofu a rastlinných nátierok spoločnosť Lunter začala od začiatku apríla opäť variť obedové menu vo svojich gastro prevádzkach v Banskej Bystrici a Bratislave. Rozbiehajú aj donášku.

Google, Facebook a ďalšie platformy pozitívne reagujú na výzvu Komisie zastaviť podvody a chrániť spotrebiteľov

Google, Facebook a ďalšie platformy pozitívne reagujú na výzvu Komisie zastaviť podvody a chrániť spotrebiteľov

Európska komisia víta odpovede online platforiem Allegro, Amazon, AliExpress, Bing, CDiscount, Ebay, Facebook, Google, Rakuten, Wish a Yahoo, ktoré súhlasili s prijatím opatrení na zastavenie podvodov a reklám propagujúcich falošné výrobky proti koronavírusu.

Cez víkend sa bude hackovať koronakríza (VIDEO)

Cez víkend sa bude hackovať koronakríza (VIDEO)

Slovensko sa tento víkend (3. – 5. apríla) zapojí do globálneho boja proti pandémii COVID-19.

Tvárou kampane #spolumamenato je šéf Slovenskej sporiteľne v rúšku (VIDEO)

Tvárou kampane #spolumamenato je šéf Slovenskej sporiteľne v rúšku (VIDEO)

Slovenská sporiteľňa spolu so svojimi partnermi reklamnou agentúrou Zaraguza a mediálnou agentúrou Wavemaker spustila kampaň, ktorou reaguje na aktuálnu situáciu ohľadom nákazy koronavírusom. Tvárou kampane je šéf Slovenskej sporiteľne Peter Krutil, ktorý sa už dlhšie prihovára zamestanancom ale aj klientom na vlastnom vlogu. Teraz netradične, v rúšku.

Slovanet na apríl rozšíril bezplatné TV vysielanie

Slovanet na apríl rozšíril bezplatné TV vysielanie

Telekomunikačný operátor Slovanet v spolupráci s vysielateľmi zabezpečil aj na apríl 14 televíznych kanálov rôzneho žánrového zamerania, ktoré bezplatne sprístupnil všetkým zákazníkom digitálnej televízie IPTV cez optické siete bez ohľadu na zakúpený balík.

Zrušili trest smrti vrahovi, ktorý investigatívnemu novinárovi pred kamerami odrezal hlavu

Zrušili trest smrti vrahovi, ktorý investigatívnemu novinárovi pred kamerami odrezal hlavu

Pakistanský súd zrušil trest smrti britskému teroristovi, ktorý v roku 2002 s ďalšími ozbrojencami uniesol a brutálne zavraždil novinára denníka Wall Street Journal Daniela Pearla.

Agrofert žaluje Českú televíziu za Reportérov ČT

Agrofert žaluje Českú televíziu za Reportérov ČT

Společnost Agrofert podala žalobu na Českou televizi za to, že ji pořad Reportéři ČT spojil s odvoláním ředitele příbramského finančního úřadu. Informace, která dala odvolání do souvislosti s tím, že úřad předtím doměřil daň společnosti z koncernu Agrofert, je podle žaloby zavádějící. Firma proto žádá omluvu za zásah do dobré pověsti. Žalobu, kterou má ČTK k dispozici, chce pražský městský soud začít projednávat v polovině dubna.

Samosprávy môžu počas epidémie rokovať a hlasovať online, k dispozícii majú zadarmo systém GAMO Meet

Samosprávy môžu počas epidémie rokovať a hlasovať online, k dispozícii majú zadarmo systém GAMO Meet

Riešením zasadnutí samospráv počas epidémie je online. Hlasovanie per rollam nie je budúcnosť.

Bývalý redaktor Markízy bude poradcom a hovorcom ministra dopravy

Bývalý redaktor Markízy bude poradcom a hovorcom ministra dopravy

Poradcom ministra dopravy a výstavby Andreja Doležala pre strategickú a krízovú komunikáciu sa stal bývalý novinár Ivan Rudolf.

Najčítanejšie