Foto: Maja Production Foto: Maja Production

Martin Jakubec ide do boja s JOJ o názov Senzi TV

17.09.2013 12:26 | TV | mk

Hoci názov Senzi TV používa skupina JOJ od začiatku septembra pre svoju novú televíziu, za svoje vlastníctvo ju považuje Martin Jakubec. JOJ si názov bráni.

 

 

Maja Production, spoločnosť speváka Repete hitov Martina Jakubca, požiadala na Úrade priemyselného vlastníctva o registráciu ochrannej známky na názov Senzi TV.

Pod názvom Senzi TV však od 1. septembra vysiela nová hudobná televízia zo skupiny JOJ určená pre starších divákov. „Konali sme tak na ochranu našich investičných a programových zámeroch, ktoré pod týmto slovným označením už realizujeme ako aj v mutáciách od roku 2009, kedy sme pre regionálne televízne spoločnosti produkovali hudobno-zábavné formáty Senzi paráda a Senzi zábava ako aj Slovensko sa zabáva, Šláger paráda či hitparády Senzi TV paráda a Senzi TV zábava a Senzi show v "senzusáckom" štýle ľudovej zábavy," píše vo svojom stanovisku pre Omédiách.com Jakubec.

Aj keď tvrdí, že značku používa od roku 2009, o registráciu požiadal až v septembri po štarte novej televíznej stanice zo skupiny JOJ.

„Práve preto sme pristúpili k ochrane označenia podaním žiadostí v čase stupňujúcej sa konkurencii na mediálnom trhu, ktorá by mohla zamieňať toto označenie v obchodnom styku," dodáva.

Odporúčam aj: Všetko o novej Senzi TV

Jakubec v súčasnosti spieva v česko-slovenskej Šlágr TV, ktorá spustila vysielanie pred Senzi TV. V ponuke je u veľkej časti hlavných operátorov. Medzi oboma vysielateľmi - Senzi TV a Šlágr TV - je konkurenčné napätie.

Napriek snahe získať názov Senzi TV, Jakubec má stále v pláne spolupracovať s JOJ Group. „Prepojenie s televíziou Senzi je otázkou budúcnosti. Každý projekt má svoj vývoj a vyžaduje si čas a rokovania. Všetky možnosti sú otvorené," napísal Jakubec prostredníctvom svojej firmy.


Nie je to prvá známka, o ktorú sa Jakubec sporí s televíziou. V minulosti po registrácii získal známku Repete, ktorú používala Slovenská televízia.

Aktualizácia o stanovisko JOJ Group: "Naša programová služba má označenie SENZI, voči registrácii ochrannej známky "Senzi tv" sa ohradíme, pretože to považujeme za špekulatívne. Spoluprácu s pánom Jakubcom neplánujeme," povedala pre Omédiách.com Ivana Semjanová riaditeľka Úseku analýz, marketingu a PR.

pošli na vybrali.sme.sk


Tisícky ľudí šírili podvod so sedačkami, polícia im posiela dôležitú radu

Tisícky ľudí šírili podvod so sedačkami, polícia im posiela dôležitú radu

Ľudia na Slovensku opäť vo vidine, že niečo drahé získajú zadarmo, šírili hoax a zároveň poskytovali dôležité údaje, ktoré mohli následne podvodníci zneužiť.

Vatikán si chce získať mladých – prináša aplikáciu s elektronickým ružencom (VIDEO)

Vatikán si chce získať mladých – prináša aplikáciu s elektronickým ružencom (VIDEO)

Vatikán chce získať sympatie mladých veriacich vďaka technologickej inovácii, ktorá ich má prepojiť s elektronickou aplikáciou, a pomôcť im tak pri tradičných ružencových modlitbách.

Do Na telo príde šéf vyšetrovacieho tímu Gorila (VIDEO)

Do Na telo príde šéf vyšetrovacieho tímu Gorila (VIDEO)

Hostia a témy víkendových diskusii. Na verejnosť sa dostal zvukový záznam z Gorily, ktorý obsahuje nahrávky, ktoré naznačujú politickú korupciu.

Posledný videoklip Karla Gotta už má okolo 23 miliónov zhliadnutí (VIDEO)

Posledný videoklip Karla Gotta už má okolo 23 miliónov zhliadnutí (VIDEO)

Posledný klip Karla Gotta a jeho dcéry Charlotte Elly k piesni Srdcia nehasnú už má na YouTube okolo 23 miliónov zhliadnutí. Singel zložil frontman skupiny Kryštof Richard Krajčo, ktorý ich tiež doprevádzal na akustickej gitare. Ide o prvú pieseň, ktorú Krajčo napísal pre niekoho iného než svoju kapelu. Finálnu podobu doladil s Petrom Harazinom z kapely Nebe.

Wanda Adamík Hrycová sa stala opäť prezidentkou filmovej a televíznej akadémie

Wanda Adamík Hrycová sa stala opäť prezidentkou filmovej a televíznej akadémie

Valné zhromaždenie Slovenskej filmovej a televíznej akadémie (SFTA) si zvolilo nových členov prezídia. Tí následne jednohlasne potvrdili v pozícii prezidentky SFTA Wandu Adamík Hrycovú a zvolili dvojicu nových viceprezidentov Katarínu Krnáčovú a Tibora Búzu.

Křetinský a Tkáč vlastnia podiel v nemeckej ProSiebenSat.1

Křetinský a Tkáč vlastnia podiel v nemeckej ProSiebenSat.1

Skupina Czech Media Invest (CMI), ktorú spoluvlastní český podnikateľ Daniel Křetínský a má v nej podiel aj Patrik Tkáč, kúpila podiel zhruba 4,07 percenta v nemeckej televíznej a rozhlasovej spoločnosti ProSiebenSat.1 Media.

Jeden z obvinených z vraždy Kuciaka sa dohodol na znížení trestu

Jeden z obvinených z vraždy Kuciaka sa dohodol na znížení trestu

Dohodu o vine a treste dnes s prokurátorom uzavrel Zoltán Andrusko, sprostredkovateľ minuloročnej vraždy Jána Kuciaka a Martiny Kušnírovej.

Kočnerova Threema: Novinárka Ruttkayová si vypýtala od Kočnera na dovolenku. Z médií sa teraz sťahuje

Kočnerova Threema: Novinárka Ruttkayová si vypýtala od Kočnera na dovolenku. Z médií sa teraz sťahuje

Pokrivený imidž štátnej tajomníčky ministerstva spravodlivosti Moniky Jankovskej mala na žiadosť Mariana Kočnera v médiách napravovať redaktorka Martina Ruttkayová. Od Kočnera si podľa komunikácie z Kočnerovej Threemy vypýtala peniaze na dovolenku za pomoc pri odchode ministerky Lucie Žitňanskej.

České médiá sú pod tlakom, uvádza Európska novinárska federácia

České médiá sú pod tlakom, uvádza Európska novinárska federácia

Česká média jsou pod tlakem veřejnosti a politiků, část mediálního trhu navíc stále nepřímo ovládá premiér Andrej Babiš, uvádí zpráva Evropské novinářské federace (EJF), na kterou upozornil zpravodajský server iRozhlas.

Kvôli škandalóznej stopke odvolali šéfa bulharského rádia

Kvôli škandalóznej stopke odvolali šéfa bulharského rádia

Odvolanie generálneho riaditeľa bulharského verejnoprávneho rozhlasu BNR Svetoslava Kostova dnes schválila bulharská Rada pre elektronické médiá (SEM).

Najčítanejšie