Foto: Maja Production Foto: Maja Production

Martin Jakubec ide do boja s JOJ o názov Senzi TV

17.09.2013 12:26 | TV | mk

Hoci názov Senzi TV používa skupina JOJ od začiatku septembra pre svoju novú televíziu, za svoje vlastníctvo ju považuje Martin Jakubec. JOJ si názov bráni.

 

 

Maja Production, spoločnosť speváka Repete hitov Martina Jakubca, požiadala na Úrade priemyselného vlastníctva o registráciu ochrannej známky na názov Senzi TV.

Pod názvom Senzi TV však od 1. septembra vysiela nová hudobná televízia zo skupiny JOJ určená pre starších divákov. „Konali sme tak na ochranu našich investičných a programových zámeroch, ktoré pod týmto slovným označením už realizujeme ako aj v mutáciách od roku 2009, kedy sme pre regionálne televízne spoločnosti produkovali hudobno-zábavné formáty Senzi paráda a Senzi zábava ako aj Slovensko sa zabáva, Šláger paráda či hitparády Senzi TV paráda a Senzi TV zábava a Senzi show v "senzusáckom" štýle ľudovej zábavy," píše vo svojom stanovisku pre Omédiách.com Jakubec.

Aj keď tvrdí, že značku používa od roku 2009, o registráciu požiadal až v septembri po štarte novej televíznej stanice zo skupiny JOJ.

„Práve preto sme pristúpili k ochrane označenia podaním žiadostí v čase stupňujúcej sa konkurencii na mediálnom trhu, ktorá by mohla zamieňať toto označenie v obchodnom styku," dodáva.

Odporúčam aj: Všetko o novej Senzi TV

Jakubec v súčasnosti spieva v česko-slovenskej Šlágr TV, ktorá spustila vysielanie pred Senzi TV. V ponuke je u veľkej časti hlavných operátorov. Medzi oboma vysielateľmi - Senzi TV a Šlágr TV - je konkurenčné napätie.

Napriek snahe získať názov Senzi TV, Jakubec má stále v pláne spolupracovať s JOJ Group. „Prepojenie s televíziou Senzi je otázkou budúcnosti. Každý projekt má svoj vývoj a vyžaduje si čas a rokovania. Všetky možnosti sú otvorené," napísal Jakubec prostredníctvom svojej firmy.


Nie je to prvá známka, o ktorú sa Jakubec sporí s televíziou. V minulosti po registrácii získal známku Repete, ktorú používala Slovenská televízia.

Aktualizácia o stanovisko JOJ Group: "Naša programová služba má označenie SENZI, voči registrácii ochrannej známky "Senzi tv" sa ohradíme, pretože to považujeme za špekulatívne. Spoluprácu s pánom Jakubcom neplánujeme," povedala pre Omédiách.com Ivana Semjanová riaditeľka Úseku analýz, marketingu a PR.



Hlavné správy vystúpili zo spolku so Slobodným vysielačom a Zem a Vek

Hlavné správy vystúpili zo spolku so Slobodným vysielačom a Zem a Vek

Ešte dopoludnia vo štvrtok pobehoval redaktor konšpiračných Hlavných správ (HS) po úrade vlády s mikrofónom HS a ďalšieho konšpiračného webu Zem a Vek a podvečer už Hlavné správy oznámili, že v spolku s webom Tibora Rostása a ďalšími podobnými webmi nechcú byť.

Mimoriadne vystúpenie Zuzany Čaputovej: Potrebujeme veriť, že obeť, ktorú teraz prinášame, má zmysel (VIDEO)

Mimoriadne vystúpenie Zuzany Čaputovej: Potrebujeme veriť, že obeť, ktorú teraz prinášame, má zmysel (VIDEO)

Prezidentka SR Zuzana Čaputová dnes vystúpila v RTVS s mimoriadnym prejavom v súvislosti s aktuálnou epidémiou.

Facebook investuje 3 milióny dolárov do nového fondu pre žurnalistiku o COVID-19

Facebook investuje 3 milióny dolárov do nového fondu pre žurnalistiku o COVID-19

Súčasná kríza spôsobená nákazou koronavírusom sa dotkla aj médií. Dnes Facebook Journalism Project a European Journalism Centre oznámili vytvorenie Európskeho podporného fondu pre žurnalistiku COVID-19, ktorý má novinárom v Európe pomôcť pokrývať dôležité správy vo chvíli, keď ich všetci najviac potrebujú.

Úrad vlády dnes zrušil akreditáciu redaktorovi Hlavných správ, ten ničil majetok ÚV (VIDEO)

Úrad vlády dnes zrušil akreditáciu redaktorovi Hlavných správ, ten ničil majetok ÚV (VIDEO)

Včera sme upozornili na to, že úrad vlády by mal zrušiť akreditáciu redaktorom webu Hlavné správy, pretože web nehľadá pravdu, ale funguje len preto, aby šíril proruské manipulácie, hoaxy a dezinformácie.

Novou hovorkyňou ministerstva vnútra je bývalá redaktorka TA3

Novou hovorkyňou ministerstva vnútra je bývalá redaktorka TA3

Minister vnútra SR Roman Mikulec má od dnes 9. apríla 2020 novú posilu v komunikačnom tíme.

Na Omediach.com máme rekord - viac ako 1,3 milióna zobrazení za mesiac

Web Omediach.com prešiel za posledný polrok výrazným nárastom.

Zuzana Čaputová požiadala RTVS o mimoriadne vystúpenie

Zuzana Čaputová požiadala RTVS o mimoriadne vystúpenie

Kancelária prezidentky SR požiadala RTVS v súvislosti s aktuálnou krízovou situáciou na Slovensku o možnosť mimoriadneho vystúpenia prezidentky SR Zuzany Čaputovej vo vysielaní RTVS.

Zakladateľ Twitteru sľúbil miliardu dolárov na boj s koronavírusom

Zakladateľ Twitteru sľúbil miliardu dolárov na boj s koronavírusom

Zakladateľ a šéf sociálnej siete Twitter Jack Dorsey sľúbil, že poskytne na boj proti koronavírusu miliardu dolárov. To predstavuje viac ako štvrtinu jeho celkového majetku. Dorsey o tom informoval na svojom twitterovom účte.

4ka prináša rýchlu wifinu na doma i na chatu

4ka prináša rýchlu wifinu na doma i na chatu

Mobilný operátor 4ka prichádza s riešením pre všetkých, ktorí v tejto dobe potrebujú dáta pre svoje fungovanie či už doma alebo napríklad na chate. K novému paušálu SLOBODA DATA si môžu zákazníci cez e-shop objednať aj modem Huawei E5573.

Je nebezpečné, keď sa nám proruské Hlavné správy prihovárajú z úradu vlády

Je nebezpečné, keď sa nám proruské Hlavné správy prihovárajú z úradu vlády

Tlačové besedy z úradu vlády sledujú denne státisíce ľudí. Počas nich hovorkyňa opakovane vyvoláva spomedzi novinárov na otázky redaktora Hlavných správ a premiér Igor Matovič bez mihnutia oka mu odpovedá. Web Hlavné správy, ktorý je jedným z najväčších šíriteľov dezinformácií, proruskej propagandy a manipulácií, tak premiér legitimizuje a dáva na úroveň bežných médií. AKTUALIZÁCIA: Úrad vlády redaktorovi Hlavných správ zrušil akreditáciu (podrobnosti pod článkom).

Najčítanejšie