Ivan Čeredejev končí na poste šéfredaktora Plus 7 dní Reprofoto youtube

Ivan Čeredejev končí na poste šéfredaktora Plus 7 dní

28.02.2018 08:52 | Tlač | mk

  Vydavateľstvo poverilo vedením Plus 7 dní dlhoročnú redaktorku.


Podľa informácií Omédiách.com Ivan Čeredejev po troch mesiacoch končí na poste šéfredaktora týždenníka Plus 7 dní.
Na stoličke bol krátko, prišiel na miesto po Nancy Závodskej, stihol urobiť príjemný a nekritický rozhovor s premiérom Robertom Ficom. Čeredejevovi končí trojmesačná skúšobná doba.

Odporúčame aj: Fico je s rozhovorom s novým šéfom Plus 7 dní mimoriadne spokojný, má byť prečo

Čeredejev nebol ani na včerajšom stretnutí Fica so šéfredaktormi, redakciu Plus 7 dní na úrade vlády zastupovala redaktorka Anka Žitná Lučaiová, práve ona pravdepodobne podľa informácií Omédiách.com bude poverená vedením. Informáciu Omédiách.com dodatočne potvrdlil aj šéf vydavateľstva.

"K 28.2.2018 ukončil po vzájomnej dohode pôsobenie v NMH šéfredaktor Plus7 Dní Ivan Čeredejev. Vedením redakcie je poverená zástupkyňa šéfredaktora pre politiku Anka Lučaiová-Žitná. O finálnom riešení vedenia redakcie Plus7 Dní budeme informovať v čo najskoršom termíne," povedal pre Omédiách.com Generálny riaditeľ News and Media Holding Michal Teplica. Dôvody zmeny nekonkretizoval.

Čeredejev prišiel v čase, keď došlo aj k zmene vo vedení vydavateľstva Penty - v spoločnosti News and Media Holding - Petra Mertusa nahradil Michal Teplica. Z vedenia vydavateľstva sa rozhodlo následne odísť viacero ľudí.

Požiadali sme o vyjadrenie Čeredejeva aj Žitnú Lučaiovú.

Odporúčame: Bývalý redaktor Plus 7 dní: Tému o mafii, ktorej sa venoval zavraždený novinár, mi v Pluske zhora stopli

Kto je Ivan Čeredejev?

Pred voľbami v roku 1998 sa podieľal na príprave volebných novín SDK a následne ho po voľbách v roku 1998 vymenovala vláda Mikuláša Dzurindu za šéfa TASR. Tá istá vláda ho v roku 2002 odvolala. Dôvodom boli jeho vulgárne výroky a nákup drahého služobného auta BMW za 1,4 milióna korún, keď o 600-tisíc prekročil limit a navyše agentúra v tom čase žiadala vládu o vyššie dotácie.

Čeredejev pre denník Pravda povedal, že bavorák si kúpil, pretože sa mu páči a na poznámku o vysokej cene reagoval: „Čo za hovadiny rozprávate." Na ďalšiu otázku, či je pravda, že zarába viac ako premiér, odpovedal: „To sú sračky."
Čeredejev sa potom stal šéfom vydavateľstva, ktoré vydávalo denník Národná obroda a potom vydavateľstva, ktoré vydávalo nový bulvárny denník 24 hodín. Za oboma médiami stál Pavol Rusko. Národná obroda robila neskrývané PR v prospech Ruskovej ANO a jeho politických ambícií. „Známe sú jeho (Čeredejevove) empatické rozhovory s Ivanom Lexom a jeho komentáre brániace Lexovu česť," hodnotila pôsobenie Čeredejeva v Národnej obrode Eva Čobejová z Týždňa. Dobrým priateľom bol aj s Jozefom Majským, známym z kauzy tunelovania nebankových spoločností BMG Invest a Horizont.

Oba denníky kvôli finančným problémom a nezáujmu čitateľov skončili. Národná obroda v roku 2005 a denník 24 hodín po niekoľkých mesiacoch od vzniku - v roku 2006.
V rokoch 2007-08 bol Čeredejev hovorcom Slovenského futbalového zväzu. V nasledujúcom období prispieval do časopisu Euroreport plus a v roku 2012 kandidoval neúspešne do parlamentu na kandidátke Strany občanov Slovenska.

 

pošli na vybrali.sme.sk


Kontroverznej piesni Elánu dali viaceré rádiá stopku, čo hovorí na kritiku skupina Elán? (VIDEO)

Kontroverznej piesni Elánu dali viaceré rádiá stopku, čo hovorí na kritiku skupina Elán? (VIDEO)

Najnovší počin skupiny Elán videoklip Bulvárne krysy vyvolal nielen medzi novinármi ale aj mnohými fanúšikmi skupiny pobúrenie a kritiku.

SWAN posilňuje postavenie v regiónoch, majetkovo vstupuje do dvojice telekomov

SWAN posilňuje postavenie v regiónoch, majetkovo vstupuje do dvojice telekomov

Telekomunikačný operátor SWAN posilňuje svoju pozíciu na slovenskom trhu. Akvizíciou lučeneckých spoločností SBD Lučenec – stredisko Satelit a Kabel Telekom napĺňa SWAN aj naďalej svoju víziu vyzývateľa trojice nadnárodných telekomov, ktoré pôsobia na našom trhu. Zákazníkom prinesie majetkový vstup nielen modernizáciu infraštruktúry, ale aj nové produkty a služby.

Do niektorých redakcií prišla 39-hodinová nahrávka Gorily, zverejnená je aj na webe

Do niektorých redakcií prišla 39-hodinová nahrávka Gorily, zverejnená je aj na webe

V utorok večer dostalo niekoľko redakcií mailom link, na ktorom je 39 hodinová nahrávka súboru v mp3 formáte s názvom Gorila.

Zákazníci DSL internetu v Orangei budú surfovať rýchlejšie a bez dátových obmedzení. Zrýchli aj optika. Všetko za nezmenenú cenu

Zákazníci DSL internetu v Orangei budú surfovať rýchlejšie a bez dátových obmedzení. Zrýchli aj optika. Všetko za nezmenenú cenu

Od 16. októbra 2019 Orange zvyšuje rýchlosti pevného DSL internetu a optického internetu Partner a ruší pri nich dátové obmedzenia. O ďalších 100 Mbit/s vzrastie aj maximálna rýchlosť pri najvyššom variante optického internetu Home Fiber. To všetko bez akejkoľvek zmeny v cenách.

Zoznam novinárov, ktorých lustrovali a sledovali, zostavil Kočner s Petrom Tóthom

Zoznam novinárov, ktorých lustrovali a sledovali, zostavil Kočner s Petrom Tóthom

„Lustrovanie 29 novinárov a ich 140 príbuzných vrátane zavraždeného Jána Kuciaka v policajných databázach nariadil aj zabezpečil Marian Kočner a sprostredkoval ho podnikateľ s väzbami na Smer Norbert Bödör. Vypovedal o tom bývalý šéf kontrarozviedky SIS a Kočnerov priateľ a spolupracovník Peter Tóth v prípade vyšetrovania lustrácií aj v prípade vraždy Jána Kuciaka a Martiny Kušnírovej.“

Na nový videoklip Elánu sa pozrie prokuratúra, kritizujú ho aj Reportéri bez hraníc (VIDEO)

Na nový videoklip Elánu sa pozrie prokuratúra, kritizujú ho aj Reportéri bez hraníc (VIDEO)

Nový videoklip skupiny Elán vyvolal mnohé kritické reakcie a to aj v zahraničí. Autor textu sa zviditeľnil už skôr" otváraním pomyselného nožíka" akonáhle zbadá odznak za Slušné slovensko.

Video, ktoré televízia zverejnila, ako turecký útok na Sýriu, je v skutočnosti cvičenie v USA

Video, ktoré televízia zverejnila, ako turecký útok na Sýriu, je v skutočnosti cvičenie v USA

Americká televízia ABC News sa musela ospravedlniť za video.

Ruské sociálne siete špekulujú o smrti hlavného sponzora trollej farmy

Ruské sociálne siete špekulujú o smrti hlavného sponzora trollej farmy

Po ruských sociálnych sieťach kolujú špekulácie o smrti miliardára Jevgenija Prigožina, hlavného sponzora trollej farmy oficiálne Agentúry pre výskum internetu (AII) považovanej za ruské centrum pre výrobu lživých správ a šírenie spravodajských manipulácií, ktorá sídli v Petrohrade.

Novinári ostali zhrození z falošného videa s Trumpovými útokmi na médiá (VIDEO)

Novinári ostali zhrození z falošného videa s Trumpovými útokmi na médiá (VIDEO)

Združenie spravodajcov Bieleho domu (WHCA) odsúdilo falošné video, ktoré sa premietalo v Miami na politickej konferencii organizovanej stúpencami prezidenta Donalda Trumpa.

Bill Gates: Moja nová najobľúbenejšia kniha všetkých čias

Bill Gates: Moja nová najobľúbenejšia kniha všetkých čias

„Brilantná, zrozumiteľne napísaná, dobre načasovaná kniha bohatá na fakty presvedčivo presadzuje racionálny humanizmus, ktorý je – ako sa ukazuje – úžasnou voľbou,“ oceňuje túto knihu New York Times.

Najčítanejšie