Z Trendu odchádza Petková a ďalší dvaja redaktori Foto: Zastavme korupciu

Z Trendu odchádza Petková a ďalší dvaja redaktori

06.06.2018 11:58 | Tlač | mk

Z týždenníka Trend odchádzajú dvaja zásadní novinári – zástupkyňa šéfredaktora a investigatívna novinárka Zuzana Petková a vedúci redaktor Filip Obradovič.


Informáciu o ich odchode priniesol web Strategie.sk.

Z Trendu odchádza aj redaktorka Katarína Ragáčová, informáciu pre Omédiách.com potvrdil šéfredaktor Trendu Oliver Brunovský.

Zuzana Petková patrí medzi hlavných investigatívnych novinárov na Slovensku.  V minulosti pracovala v agentúre SITA, denníkoch Pravda, Hospodárske noviny, SME. Za svoju prácu získala viacero ocenení.
V súčasnosti pracuje aj v mediálnom tíme, ktorí pokračuje v kauzách, na ktoré upozornil zavraždený novinár Ján Kuciak.

Odporúčame aj: Redaktorka Trendu zverejnila odpoveď Kočnera, prečo mu došlo z Technopolu 500 tisíc eur

Petková odchádza do nadácie Zastavme korupciu. „Tu ponuku zvažujem už dlho. a tak nejak som sa teraz odhodlala. Odchádzam, lebo je to dobrá ponuka a chcem skúsiť, či viem robiť aj niečo nové,“ povedala novinárka pre Omédiách.com.
Z Trendu odchádza aj Filip Obradovič, ktorý nastúpi do Denník N. "Áno, nastupuje k nám na pozíciu editora a komentátora," povedal pre Omédiách.com Lukáš Fila z Denníka N.

"V prvom rade chcem poďakovať šéfredaktorovi Oliverovi Brunovskému a kolegom v Trende za moje doteraz štyri najlepšie roky novinárčiny. Do Denníka N odchádzam, pretože cítim potrebu zmeny a verím, že mi to pomôže sa ďalej profesne vyvíjať," povedal pre Omédiách.com Obradovič, ktorý bol v minulosti vedúcim redaktorom a zástupcom šéfredaktora v Hospodárskych novinách. Katarína Ragáčová v minulosti pracovala v SME ako vedúca ekonomického oddelenia, bola aj v Hospodárskych novinách, v Profite či na webe Aktualne.sk.

Týždenník Trend patrí vydavateľstvu News and Media Holding, ktorý patrí finančnej skupine Penta.

"Kolegom ďakujem za odvedenú prácu a želám im veľa úspechov pri napĺňaní ich nových výziev," komentoval odchody pre Omédiách.com šéfredaktor Trendu Oliver Brunovský.

pošli na vybrali.sme.sk
Súd zakázal Skylinku vysielať na Slovensku programy Primy

Súd zakázal Skylinku vysielať na Slovensku programy Primy

Spoločnosť M7 Group, ktorá prevádzkuje satelitný službu Skylink, musí pri dekódovacích kartách pre slovenský trh zablokovať prístup k televíznym programom Prima, Prima Cool, Prima Love, Prima Zoom, Prima Max a Prima Krimi.

Prokurátor: Ak by súd Kočnera s Ruskom odsúdil, hrozí im 12 až 20 rokov

Prokurátor: Ak by súd Kočnera s Ruskom odsúdil, hrozí im 12 až 20 rokov

"Ak by súd Kočnera s Ruskom naozaj odsúdil, pre trestný čin falšovania cenných papierov by im hrozila sadzba 12 až 20 rokov väzení," povedal dnes na tlačovej besede prokurátor Úradu špeciálnej prokuratúry Ján Šanta, ktorý navrhol väzbu pre Kočnera.

V TA3 bude neobvyklá zostava: Viktor Orban, Harabin, Chmelár, Pellegrini a ďalší

V TA3 bude neobvyklá zostava: Viktor Orban, Harabin, Chmelár, Pellegrini a ďalší

Televízia TA3 bude mať v nedeľu V politike neobvyklú zostavu hostí.

Skutočné príbehy inšpirované Tajomstvom

Skutočné príbehy inšpirované Tajomstvom

Ako mi Tajomstvo zmenilo život prináša výber najsilnejších, najdojímavejších a najpovzbudzujúcejších životných osudov v jednej knižke. Každý príbeh je autentickou ilustráciou cesty k úspechu, bez ohľadu na to, či ide o peniaze, zdravie, vzťahy, lásku, rodinu, kariéru, alebo iné oblasti života.

V O 5 minút 12 sa stretnú Kiska, Pellegrini a Danko

V O 5 minút 12 sa stretnú Kiska, Pellegrini a Danko

Relácia O 5 minút 12 bude mať túto nedeľu špeciálnu zostavu.

Niektoré zastávky sa zmenili na čitárne s nápisom Sóda

Niektoré zastávky sa zmenili na čitárne s nápisom Sóda

V 6 mestách po Slovensku sa v týchto dňoch zmenilo niekoľko obyčajných zastávok na malé čitárne. V nich si ľudia môžu čítať magazín Sóda, ktorý vydáva spoločnosť O2.

ČRo chce navýšiť koncesionársky poplatok o desať korún

ČRo chce navýšiť koncesionársky poplatok o desať korún

Vedení Českého rozhlasu (ČRo) bude usilovat o navýšení koncesionářského poplatku zhruba o deset korun ze stávajících 45 Kč měsíčně. ČTK to dnes řekl mluvčí ČRo Jiří Hošna. Rozhlasový poplatek se naposledy zvýšil na podzim roku 2005, kdy stoupl o osm korun.

Matica klame. Má blízko k Slovenským brancom, dôkazom je aj článok, ktorý radšej schovala

Matica klame. Má blízko k Slovenským brancom, dôkazom je aj článok, ktorý radšej schovala

Matici slovenskej tečie do topánok. Jej predstavitelia by sa radi ukazovali po boku kadejakých proruských spolkov, strašili islamizáciou a bratríčkovali sa s extrémistami, no zároveň by chceli, aby im tiekli peniaze zo štátneho rozpočtu a všetci sa na to len ticho pozerali. No nedá sa. Pokračovanie.

Tesco zmenilo názor v kauze predaja časopisu Zem a Vek

Tesco zmenilo názor v kauze predaja časopisu Zem a Vek

Pred niekoľkými dňami Peter Hajdin a Jakub Goda rozprúdili diskusiu o tom, či majú obchodné reťazce ponúkať na svojich pultoch časopis, ktorí šíri rasizmus a konšpiračné bludy.

Kofola získala minerálnu vodu Kláštorná

Kofola získala minerálnu vodu Kláštorná

Spoločnosť Kofola ČeskoSlovensko posilňuje svoje postavenie na trhu. Do svojho portfólia získava slovenskú minerálnu vodu Kláštorná.

Najčítanejšie