Satro ukončilo spoluprácu s Music Box, zvýhodňuje Šlágr TV

Satro ukončilo spoluprácu s Music Box, zvýhodňuje Šlágr TV

Spoločnosť SATRO oznámila programové zmeny vo svojich analógových ponukách ako aj v službe SATROdigital.  
Foto: RTVS

Mika zosadil šéfov v Slovenskom rozhlase

Po tom, ako sa Václav Mika v lete rozlúčil vo vedení s Ľubošom Machajom, šéfom programu SRo. Pred pár dňami skončili vo vedení aj jeho podriadení, ktorí prišli do rozhlasu ešte v časoch Miloslavy Z...
Screenshot TA3

Fico je v tom nevinne

TA3 po celý týždeň vlažne informovala o kauze SPP a o podozrení z vplyvu oligarchov na rozhodnutia vlády. V nedeľu prekvapila, keď téme SPP vyčlenila rozsiahly priestor v relácii V politike. Ešte v...
V rozpore s etikou reklamy boli informácie na webe Tatra banky a O2

V rozpore s etikou reklamy boli informácie na webe Tatra banky a O2

Podľa Rady pre reklamu v rozpore s etickým kódexom reklamy boli informácie o prenose čísla od Telefonica Slovensko, informácie na web stránke Tatra banky Depozitný fond a viacero bilbordov so sporo...
Na satelite Digi mali pribudnúť Digi Liga majstrov 1,2

Na satelite Digi mali pribudnúť Digi Liga majstrov 1,2

Spoločnosť Digi Slovakia začiatkom septembra oznámila, že do 17. septembra (dnes) spustí na satelite Digi dve nové stanice Digi Liga Majstrov 1 a 2. No nestalo sa tak.  
Foto: MO SR

Rodina vojaka prosí médiá, aby na pohreb nechodili

Rodina tragicky zosnulého vojaka prostredníctvom ministerstva obrany posiela odkaz pre médiá.  
Paulus a Ihnačák budú bojovať - na stránkach Lidlu

Paulus a Ihnačák budú bojovať - na stránkach Lidlu

Koncom augusta sa v médiách a na bilboardoch objavil teasing „Paulus vs. Ihnačák". Spoločnosť Lidl sa dnes ku kampani oficiálne prihlásila, kampaň bude pokračovať kulinárskym súbojom.Kampaň mal už ...
Foto: Maja Production

Martin Jakubec ide do boja s JOJ o názov Senzi TV

Hoci názov Senzi TV používa skupina JOJ od začiatku septembra pre svoju novú televíziu, za svoje vlastníctvo ju považuje Martin Jakubec. JOJ si názov bráni.  
Na TA3 za rozhovor s Robertom Ficom prišla sťažnosť

Na TA3 za rozhovor s Robertom Ficom prišla sťažnosť

Cez víkend TA3 odvysielala reláciu V politike, kde jediným pozvaným hosťom bol premiér Robert Fico. Televízia k nemu oponenta nezavolala.  
Foto: SME

IPI odkazuje policajtom, Nicholson je novinár

Po tom, ako polícia pri výsluchu žiadala od investigatívneho novinára, aby vyzradil zdroje, lebo ho nepovažuje za novinára, Medzinárodný tlačový inštitút poslal na Slovensko zásadné vyhlásenie. &n...
Foto: Slovak Sport.TV

Nová Slovak Sport.TV3 spustila vysielanie

Televízny kanál Slovak Sport.TV3 spustil 16. septembra 2013 vysielanie. Nový športový program od nitrianskej spoločnosti Slovak Sport.TV je zameraný na zahraničné a domáce športy.  
CME, matka Markízy, má nové vedenie

CME, matka Markízy, má nové vedenie

Adriana Sarba nahradili vo vedení CME dvaja manažéri.  
Katolícki aktivisti pri Cyrilovi a Metódovi "opajcovali" South Park

Katolícki aktivisti pri Cyrilovi a Metódovi "opajcovali" South Park

Na Facebooku sa šíri propagačné video s Cyrilom a Metódom, ako dvomi postavičkami zo South Parku. Blížiaca sa akcia katolíckej cirkvi Národný pochod za život, ktorej iniciátorom je Konferencia bisk...
 Tajomná kampaň Paulus vs. Ihnačák vrcholí

Tajomná kampaň Paulus vs. Ihnačák vrcholí

Paulus vs. Ihnačák, alebo známy český kuchár Roman Pualus verzus známy slovenský kuchár Marcel Ihnačák. Už onedlho sa stretnú v súboji, hlása reklamný spot, aj bilbordy ako v Čechách, tak aj na Slo...
Foto: ÚV SR

TA3 vytvorila priestor pre monológ Roberta Fica, o kauze SPP diskutuje sám

Hoci je v parlamente návrh na odvolanie premiéra a politikou otriasa kauza okolo SPP, TA3 k tejto téme nevytvorila priestor pre klasickú diskusiu medzi opozíciou a koalíciou.  
V nedeľu nebude diskusná relácia ani v RTVS ani na Markíze

V nedeľu nebude diskusná relácia ani v RTVS ani na Markíze

Rozhlas a televízia Slovenska diskusnú reláciu O 5 minút 12 túto nedeľu nevysiela. Na Jednotke dá prednosť prenosu svätej omše.  
Foto: archív autora

Tomáš Bella novým zástupcom šéfredaktora v SME

Zakladateľ a šéf systému spoplatňovania webu Piano sa vracia do SME.
Foto: JOJ

Oceňovaný seriál Homeland, ktorý pozerá aj Obama, JOJ stiahla

Skupina JOJ tento rok kúpila výnimočný seriál Homeland, ktorý získal mnoho ocenení. Po dvoch častiach ho stiahla. Diváci sú nahnevaní.  
Markíza reaguje: Rozboril na kritizovanom nakrúcaní Modrého z neba nebol

Markíza reaguje: Rozboril na kritizovanom nakrúcaní Modrého z neba nebol

Krátko po tom, ako nahnevaný pozorovateľ Martin Kavečanky napísal blog o tom, čo zažil cez víkend na nakrúcaní Modrého z neba, televízia Markíza poskytla stanovisko.  
Na webe ČT visí kópia zväzku ŠtB Andreja Babiša

Na webe ČT visí kópia zväzku ŠtB Andreja Babiša

Pojednávanie, v ktorom veľkopodnikateľ spochybňuje pravosť informácií v spise, je naplánované na október. 
Markíza spustila Super TV

Markíza spustila Super TV

Skupina Markíza v uplynulých dňoch spustila nový web Super TV. Na jednom mieste združuje všetok videoobsah produkovaný špeciálne pre web.  
Pre kreatívne ženy začal vychádzať nový časopis – Mollie tvorí

Pre kreatívne ženy začal vychádzať nový časopis – Mollie tvorí

Vydavateľstvo Spoločnosť 7 Plus uviedla na trh 9. septembra nový magazín Mollie tvorí. Je to slovenská mutácia britského magazínu o ručných prácach, ktorý vychádza aj v mnohých ďalších krajinách. ...
JOJ a ďalšie médiá si J&T na vládnom materiáli nevšimli

JOJ a ďalšie médiá si J&T na vládnom materiáli nevšimli

Kauze stopy po firme blízkej J&T na vládnom materiáli časť médií nevenovala pozornosť. Bola medzi nimi napríklad televízia JOJ, ktorá je personálne prepojená s J&T. Kauzu si nevšimo  a...
Markíza má zákaz informovať o kauze. Je to zásah do slobody médií, hovorí Múdry

Markíza má zákaz informovať o kauze. Je to zásah do slobody médií, hovorí Múdry

Okresný súd Malacky vydal pre Markízu predbežné opatrenie, v ktorom televízii zakazuje informovať o kauze Nemocnica v Malackách a jej financovania.  
Rada spustila pohon na telefonické súťaže, prvú pokutu dostala Markíza

Rada spustila pohon na telefonické súťaže, prvú pokutu dostala Markíza

Audiotextové súťaže sa stali pre firmy a televízie dobrým biznisom, prinášajú ich viaceré televízie. Otázky, kvôli ktorým ľudia volajú na spoplatnené audiotextové čísla, sú niekedy úplne nezmyselné...
V Modre majú nové mestské Rádio Modra

V Modre majú nové mestské Rádio Modra

Rádio Modra minulý týždeň spustilo skúšobné vysielanie, od 1. októbra pôjde do éteru naostro. Rádio, ktoré založilo Mestské zastupiteľstvo Modry, nahrádza nedostatočne funkčný systém mestského rozh...
Foto: Markíza

Zuzana Ťapáková bilancuje

Zuzana Ťapáková hodnotí na svojom verejnom profile na Facebooku svoju prácu a chváli šéfa spravodajstva Henricha Krejču.  
Digi Liga Majstrov 1 a 2 a Digi Sport 2 získali licenciu

Digi Liga Majstrov 1 a 2 a Digi Sport 2 získali licenciu

Spoločnosť Digi Slovakia dostala celoplošnú licenciu na nové televízne stanice Digi Sport 2, Ligu Majstrov 1 a Ligu Majstrov 2. Aktualizácia: V stanovenom termíne programy na satelite nie sú. &nb...
Markíza dostala pokutu za reportáž o páde korčuliara bez prilby

Markíza dostala pokutu za reportáž o páde korčuliara bez prilby

Pokutu vo výške 6 tisíc eur dostala televízia za porušenie ustanovenia o ochrane ľudskej dôstojnosti. Dňa 29. apríla televízia v rámci Televíznych novín odvysielala príspevok Osudný pád na korčulia...
Zuzana Ťapáková končí ako šéfka TV Markíza

Zuzana Ťapáková končí ako šéfka TV Markíza

Podľa informácii Omédiách.com šéfka televízie Markíza končí vo funkcii.  
Foto: tipsportextraliga.sk

Hokejovú extraligu bude opäť vysielať RTVS

RTVS podpísala zmluvu na tri roky.
Senzi TV operátori pridávajú len postupne

Senzi TV operátori pridávajú len postupne

Televízia zatiaľ posiela divákov na svoj web, kde nový kanál s hudbou pre staršie publikum vysiela.  

Najčítanejšie